ولی پور گفت: در روزهای گذشته ۱۱ مصدوم توسط ناوگان هوایی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و همچنین ۸۷ مصدوم طی ۷۲ عملیات فنی رهاسازی، نجات داده شدند.

نجات ۸۷ نفر از شهروندان در عملیات های فنی رهاسازی/ انتقال ۱۱ مصدوم به وسیله بالگرد به مراکز درمانی

سلامت نیوز:ولی پور گفت: در روزهای گذشته ۱۱ مصدوم توسط ناوگان هوایی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و همچنین ۸۷ مصدوم طی ۷۲ عملیات فنی رهاسازی، نجات داده شدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ، مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص اهم ماموریت های این سازمان در روزهای گذشته گفت: از روز سوم لغایت یازدهم مرداد ۷۷۶ مورد عملیات امداد و نجات در سطح کشور انجام و خدمات امدادی به ۲۹۲۰ نفر از شهروندان در این مدت ارائه شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛وی افزود: در این ماموریت ها، ۴۲۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و همچنین ۸۷ مصدوم طی ۷۲ عملیات فنی رهاسازی، نجات یافتند. لازم به ذکر است که ۱۱۰ نفر از این آسیب دیدگان و در راه ماندگان نیز اسکان اضطراری داده شدند.


این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: ۵۵ درصد ماموریت های انجام شده در این برهه زمانی مربوط به حوادث جاده ای، ۱۴ درصد خدمات ضروری، ۱۰ درصد ماموریت های شهری، ۹ درصد در ارتباط با حوادث کوهستان، ۵ درصد در ارتباط با وقوع سیل، ۳ درصد در خصوص حوادث دریایی و ۴ درصد دیگر نیز در سایر حوزه ها بوده است.


ولی پور در پایان گفت: در این ماموریت ها ناوگان هوایی هلال احمر نیز فعال بود و در قالب ۱۴۸ سورتی، ۹۰ ساعت در آسمان کشور به پرواز درآمده و عملیات انجام دادند. در این پروازها ۲۹۶ نیروی عملیاتی به محل حوادث منتقل، ۲ هزار و ۷۵۰ کیلوگرم اقلام امدادی را ارسال و ۱۱ مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha