متخصصان می‌گویند ترکیب قهوه با برخی از ادویه‌ها می‌تواند به کاهش چربی‌های شکمی کمک کند.

بهترین فرمول تهیه قهوه که باعث سوزاندن چربی شکم می‌شود

سلامت نیوز:متخصصان می‌گویند ترکیب قهوه با برخی از ادویه‌ها می‌تواند به کاهش چربی‌های شکمی کمک کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران،قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در جهان است. تقریبا تمامی اطلاعات درباره این نوشیدنی خارق العاده افشا شده و راز کمی درباره آن باقی مانده است. حتماً شما هم شنیده اید که بهترین نوع قهوه، قهوه تلخ است و این نوشیدنی یک ادرار آور طبیعی محسوب می‌شود.


به گزارش ایت دیس،با این حال، موارد دیگری نیز وجود دارد که شاید کمتر درباره آن اطلاع داشته باشید. یکی از این موارد تاثیر مصرف قهوه در آب کردن چربی‌های شکمی است. تحقیقات متعدد نشان داده است نوشیدن قهوه باعث افزایش متابولیسم (سوخت و ساز بدن) شده و به کاهش وزن و به ویژه کاهش سطح چربی‌های شکمی کمک می‌کند.


متاسفانه بسیاری تصور می‌کنند صرف مصرف قهوه می‌تواند باعث کاهش وزن شود. این در حالی است که برخی انواع قهوه‌ها می‌تواند بدون آنکه فرد نسبت به آن آگاه باشد، باعث افزایش کالری و چربی دریافتی شود. در حقیقت قهوه‌های طعم دار و نیز قهوه‌هایی که با افزودن شیر پرچرب و شکر تهیه شده اند، نه تنها باعث کاهش وزن نمی‌شوند، بلکه باعث افزایش کالری اضافی جذب شده از سوی بدن می‌شوند.


از این رو، توصیه می‌شود اگر به دنبال خواص بی نظیر قهوه هستید از قهوه تلخ استفاده کنید. یک ترکیب جادویی برای تهیه قهوه وجود دارد که می‌تواند باعث تاثیر بیشتر آن برای آب کردن چربی‌های شکم شود. این ترکیب جادویی با دارچین تهیه می‌شود.

در حقیقت دارچین باعث افزایش تولید گرما در بدن می‌شود. فرآیند تولید گرمای اضافی در بدن بدان معناست که کالری بیشتری سوزانده خواهد شد. ترکیب جادویی دارچین و قهوه تلخ یک نوشیدنی طبیعی و منحصر به فرد برای افزایش متابولیسم است.


دارچین علاوه بر کمک به کاهش چربی‌های شکمی دارای خواص بی نظیر دیگری مانند کمک به کنترل قند خون (به ویژه در افراد دیابتی) است. همچنین دارچین دارای سطح بالایی از آنتی اکسیدان هاست که می‌تواند برای بیماری‌هایی همچون زوال عقلی، ایدز، و حتی سرطان مفید باشد.


توصیه می‌شود در فرآیند تولید قهوه میزان کمی دارچین نیز به آن اضافه کنید. این موضوع علاوه بر خوش طعم کردن این نوشیدنی، باعث افزایش خواص آن به ویژه برای کاهش وزن می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha