چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 315746

ماسک چشمی که ظرف 15 دقیقه چروک‌ها را کاهش می‌دهدبا بالاتر رفتن سن چین و چروک نواحی اطراف چشم طبیعی است و معمولا برای از بین بردن این خطوط از روش‌های متفاوتی استفاده می‌شود. یکی از این روش‌ها بوتاکس است که با فلج کردن عضله این نواحی باعث می‌شود شما نتوانید عضلات صورت خود را حرکت دهید و در نتیجه عمق این خطوط و چروک‌ها کمتر خواهد شد.

فناوری جدید برای درمان چروک‌ها

سلامت نیوز:ماسک چشمی که ظرف 15 دقیقه چروک‌ها را کاهش می‌دهد با بالاتر رفتن سن چین و چروک نواحی اطراف چشم طبیعی است و معمولا برای از بین بردن این خطوط از روش‌های متفاوتی استفاده می‌شود. یکی از این روش‌ها بوتاکس است که با فلج کردن عضله این نواحی باعث می‌شود شما نتوانید عضلات صورت خود را حرکت دهید و در نتیجه عمق این خطوط و چروک‌ها کمتر خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ،اما همه ما خوب می‌دانیم بوتاکس عوارض مختلفی چون افتادگی پلک را به همراه دارد و به تازگی دانشمندان روش جدیدی را  برای از بین بردن چروک‌ها معرفی کردند که بسیار شگفت انگیز است. ادامه مطلب را برای آشنایی با این  فناوری مطالعه کنید: 

شما با زدن یک چشم‌بند فقط در عرض 15 دقیقه می‌توانید با خطوط صورت خود خداحافظی کنید.

یک ماسک چشم که شبیه ماسک خواب، برای جلوگیری از نور استفاده می کنید ، اما به ظاهر دارای توانایی پنهان است.در این شیوه جدید که توسط دکتر "استیون هریس" ، از لندن انجام شد،  او توانست یک ماسک سیلیکونی برای کاهش چروک و خطوط صورت  بسازد  و به بازار ارائه کند.

دکتر هریس ادعا می‌کند که این ماسک در 15 دقیقه  خطوط صورت را بهبود می‌بخشد.علاوه بر این ، وی همچنین ادعا می کند که این ماسک به صورت شما نوعی ماساژ و آرامش روانی می‌دهد.

این ماسک بدون باتری ، بدون پد حرارتی  و حتی بدون کریستال های جادویی ، فقط از طریق  یک الگوی نقاط سیلیکونی برجسته که در داخل ماسک چسبانده شده است،می‌تواند چروک‌ها را بهبود ببخشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha