اگر به دنبال سرگرم کردن کودک کم سن و سال خود با برترین کارتون و بهترین برنامه کودک فانتزی هستید، به شما کارتون اوم نوم، انیمیشن آموزشی را پیشنهاد می کنیم. این روزها دیدن انیمیشن های آموزشی باعث آرامش خیال پدر و مادرها می شود. بدون شک اطمینان از این مسئله که کودک شما، در حین لذت بردن از برنامه ی کودک فانتزی که تماشا می کند، نکات آموزشی بسیاری را نیز بدون این که متوجه آن باشد به خاطر می سپرد می تواند آرامش بخش باشد. یادگیری بعضی مسائل بسیار زمان بر و دشوار است و ساده کردن این مسیر با انجام فعالیت های درست می تواند اثر بخش و امیدوارکننده باشد. با ما همراه باشید و با یکی از برترین کارتون ها و آموزنده ترین انیمیشن های کودک آشنا بیشتر آشنا شود. بدون شک از تماشای آنلاین کارتون اوم نوم انیمیشن آموزشی پشیمان نخواهید شد.

تماشای آنلاین برترین کارتون و برنامه های کودکِ فانتزی

سلامت نیوز: اگر به دنبال سرگرم کردن کودک کم سن و سال خود با برترین کارتون و بهترین برنامه کودک فانتزی هستید، به شما کارتون اوم نوم، انیمیشن آموزشی را پیشنهاد می کنیم. این روزها دیدن انیمیشن های آموزشی باعث آرامش خیال پدر و مادرها می شود. بدون شک اطمینان از این مسئله که کودک شما، در حین لذت بردن از برنامه ی کودک فانتزی که تماشا می کند، نکات آموزشی بسیاری را نیز بدون این که متوجه آن باشد به خاطر می سپرد می تواند آرامش بخش باشد. یادگیری بعضی مسائل بسیار زمان بر و دشوار است و ساده کردن این مسیر با انجام فعالیت های درست می تواند اثر بخش و امیدوارکننده باشد. با ما همراه باشید و با یکی از برترین کارتون ها و آموزنده ترین انیمیشن های کودک آشنا بیشتر آشنا شود. بدون شک از تماشای آنلاین کارتون اوم نوم انیمیشن آموزشی پشیمان نخواهید شد.

کارتون اوم نوم (om nom)

کارتون اوم نوم (om nom) درباره ی چیست و چه روند داستانی را دنبال می کند؟

داستان های اوم نوم که یک مجموعه ی کارتونی سریالی کمدی را شامل می شود، درباره ی زندگی یک هیولای سبز بانمک کوچک است که معمولا کنجکاوی ها و کاوش های او به اتفاقات و شرایط خنده داری می انجامد. این برنامه در سال 2012 توسط یک کمپانی انگلیسی که به خاطر بازی های کامپیوتری اش مشهور است، منتشر شد. اوم نوم یکی از مشهورترین و پربیننده ترین برنامه ی فانتزی کودک است که میلیون ها تماشاگر دارد و تعداد قسمت های آن بسیار زیاد است. گروه هدف این برنامه ی دوست داشتنی کودکان زیر 6 سال هستند اما معمولا همه ی سنین از دیدن قسمت های خنده دار و کوتاه این کارتون سریالی لذت می برند. دنبال کننده های صفحه ی اصلی این برنامه بیش از 1 میلیون بیننده هستند و قسمت های مختلف آن در شبکه های مختلف از جمله َAparatkids برای تماشای آنلاین در دسترس است.

داستان کارتون اوم نوم

اوم نوم، این هیولای سبز دوست داشتنی و شیرین، با دنبال کردن آب نبات خود را در موقعیت ها و مکان های نامناسب و خطرناک قرار می دهد. در هر قسمت اتفاقات متفاوتی برای این موجود فراموش کار و پرانرژی می افتد که خنده را بر لب های کودک تماشاگر می آورد. معمولا کنجکاوی های اوم نوم باعث ایجاد دردسرهای مختلفی برایش می شود که حل آن دردسرها و خارج شدن از آن موقعیت ها، حادثه های جالبی را به دنبال می آورد.

چرا کودکان کارتون اوم نوم را دوست دارند؟

دلایل بسیاری برای محبوب بودن این کارتون بین کودکان وجود دارد که تعدادی از آن ها را مرور می کنیم.

کوتاه بودن زمان قسمت ها

یکی از ویژگی های مثبت این انیمیشن سریالی، کوتاه بودن قسمت های هر فصل است. همان طور که می دانید کودکان بازه ی زمانی تمرکز و توجه (attention span) کوتاهی دارند و دنبال کردن برنامه های کودک فانتزی طولانی مدت برای آن ها خسته کننده و نشدنی است. معمولا انیمیشن ها و برنامه هایی که زمان های کوتاهی را به هر قسمت اختصاص می دهند، گوی سبقت را در جلب مخاطبین کم سن و سال به راحتی می ربایند.

در آپارات کیدز تماشا کنید: انیمیشن آموزشی

کارتون های آموزشی

ساده بودن و دوست داشتنی بودن اوم نوم

طراحی کاراکتر اوم نوم به شکلی است که کم تر کودکی با آن ارتباط برقرار نمی کند. قیافه ی خنده دار و تا حدودی نادان اوم نوم، به قدری جذاب است که معمولا عروسک های آن در گوشه و کنار هر خانه ای که کودک زیر 6 سال دارند دیده می شود. رنگ سبز این هیولای بامزه، توجه کودک را جلب می کند و اتفاقاتی که با سادگی ها و حماقت هایش رقم می زند، برای کودک خنده دار و هیجان انگیز است. اوم نوم از شخصیت های کارتونی بسیار محبوب است.

رویدادها و حوادث اتفاق افتاده در کارتون قابل تجسم است

اوم نوم در قسمت های مختلف این کارتون سریالی با اشیائی مواجه می شود که کودکان در دنیای اطراف با آن ها برخورد داشته اند. اوم نوم چیزهایی را دوست دارد که کودکان نیز از داشتن و خوردن و نوشیدن آن ها لذت خواهند برد. اوم نوم در موقعیت هایی قرار می گیرد که برای او و کودکان چالش برانگیز خواهد بود. در واقع زندگی اوم نوم سرشار از مسائل و حوادثی است که برای کودکان قابل لمس و قابل درک است. این نکته اهمیت بسیاری در برقراری ارتباط بین بیننده و کاراکتر اصلی دارد.

اپلیکیشن و بازی اوم نوم

یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از کودکان علاقمند به دنبال کردن روند داستان در انیمیشن سریالی اوم نوم هستند، بازی اوم نوم من (My Om Nom) است. اما این بازی درباره ی چیست؟ در این بازی کودکان از اوم نوم هم چون بچه ی خودشان مراقبت می کنند. مراقبت ها شامل موارد ذیل هستند؛ اطمینان حاصل کردن از این که اوم نوم به اندازه ی کافی می نوشد، می خورد و می خوابد، زمانی که اوم نوم خسته است باید به اندازه ی کافی بخوابد. بیشتر این فعالیت های شامل لمس صفحه به شکل ضربه زدن و یا خط کشیدن است و یا این که برخی مواقع باید اوم نوم را از مکانی به مکان دیگر منتقل کرد. مراقبت کردن از اوم نوم و محبت نشان دادن به او در کودکان یک احساس مسئولیت ایجاد می کند که در آینده برای زندگی آن ها لازم و ضروری است.

اوم نوم؛ کاراکتری مهربان، پرانرژی و کنجکاو

هیچ چیز برای کودک جذاب تر از کاراکتر کنجکاو و در عین حال مهربان و پرانرژی نیست. هیجانی که اوم نوم برای کشف موقعیت ها و مکان های مختلف دارد، علاقه ی بیش از اندازه ای که به آب نبات دارد و در عین مهربانی خاص خود این هیولای کوچولوی سبز رنگ می تواند بسیار مجذوب کننده و تشویق کننده برای تماشای باقی قسمت ها باشد. این موجود پرانرژی درهر قسمت به کاوش هایش ادامه می دهد و ماجراهای مختلفی را برای سرگرم کردن کودکان علاقمند به خودش رقم می زند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha