دمنوش های گیاهی مملو از آنتی اکسیدان ها و سایر مواد سالم ، انرژی را افزایش می دهند ، به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کنند و باعث ایجاد آرامش می شوند.

انواع دمنوش‌های گیاهی برای رسیدن به سلامتی و شادی

سلامت نیوز: دمنوش های گیاهی مملو از آنتی اکسیدان ها و سایر مواد سالم ، انرژی را افزایش می دهند ، به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کنند و باعث ایجاد آرامش می شوند.

چای بنفشه شیرین

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ام اس ان، برای فشارهای عصبی ، خستگی جسمی و روحی و تحریک پذیری عالی است. بنفشه شیرین برای شکایت دستگاه گوارش نیز استفاده می شود و یک ضد التهاب مفید است.

چای گل گلی

مزایای سلامتی شامل توانایی کاهش اضطراب ، درمان اختلالات خواب و جلوگیری از افسردگی است.

چای آویشن

آویشن مملو از آنتی اکسیدان های فراوان ، ممکن است به کنترل التهاب و کاهش فشار خون کمک کند. همچنین دارای خواص ضد باکتریایی قوی است.

چای بابونه

به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند و باعث آرامش سیستم عصبی پاراسمپاتیک می شود. همچنین می تواند برای درمان اختلالات گوارشی استفاده شود.

چای رویبوس

فشار خون و گردش خون را بهبود می بخشد. همچنین شناخته شده است که موها را قوی و سلامت پوست را حفظ می کند. Rooibos همچنین می تواند باعث کاهش وزن شود.

چای گزنه

بسیار مفید در مبارزه با عفونت ، سایر خواص چای گزنه شامل کاهش قند خون ، فشار خون و کلسترول بد است.

چای جوانه گل رز

برای پوست مفید است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

چای زنجبیلی

زنجبیل تند به شل شدن روده ها در صورت سندرم روده تحریک پذیر کمک می کند. این می تواند از تهوع و استفراغ مرتبط با بیماری جلوگیری کند و همچنین در جلوگیری از سوزش سر دل موثر است.

چای یاسمن

چای یاسمن را برای کاهش وزن ، تقویت قلب سالم و بهبود سیستم ایمنی بدن بنوشید.

چای مریم گلی

مریم گلی برای مشکلات گوارشی از جمله کاهش اشتها ، درد معده و اسهال استفاده می شود. همچنین می تواند به عنوان یک ضد التهاب عمل کند.

چای اکالیپتوس

اکالیپتوس علاوه بر اینکه متحد بزرگی در مبارزه با عفونت های تنفسی است ، سفتی و تورم را تسکین می دهد و یک تقویت کننده انرژی عالی است.

چای قاصدک

چای قاصدک می تواند به محافظت در برابر کم خونی ، بهبود هضم و تقویت استخوان های قوی کمک کند. همچنین ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

چای لیمو و زنجبیل

با کاهش تحریک ، تورم و التهاب ، درد را تسکین می دهد. ترکیب لیمو و زنجبیل نیز می تواند به هضم غذا کمک کند.

چای رزماری

چای رزماری در کاهش علائم سرماخوردگی ، سردرد ، بهبود حافظه و تقویت سیستم ایمنی و گردش خون مفید است.

چای نعنا فلفلی

نعناع فلفلی تهوع را تسکین می دهد و اغلب در برابر استفراغ موثر است.

چای برگ زیتون

برگ زیتون برای سلامت قلب و عروق و عملکرد مغز مفید است. حمایت از کاهش وزن و توانایی کاهش فشار خون از دیگر مزایای سلامتی است.

چای زالزالک

یک فنجان چای زالزالک انرژی شما را افزایش می دهد. مزایای دیگر آن شامل کمک به درمان بیماری های پوستی و تنظیم فشار خون است.

چای برگ تمشک

برای حالت تهوع و گرفتگی مفید است. همچنین برای آفتاب سوختگی ، اگزما ، بثورات و سایر تحریکات پوستی بنوشید.

چای شوید

روغن های موثر در شوید ، به عنوان خوشبو کننده نفس عمل می کند ، همچنین به آزادسازی گاز کمک کرده و در نتیجه نفخ را کاهش می دهد.

چای زردچوبه

زردچوبه برای خواص دارویی ، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی خود هزاران سال است که مورد استفاده قرار می گیرد.

چای بادرنجبویه

چای بادرنجبویه باعث کاهش تحریک ناشی از بیماری آلزایمر شده است. اما استفاده رایج تر از آن به سادگی کمک به کاهش بی خوابی است.

چای والرین

والرین همچنین به عنوان داروی خواب آور مورد تشویق قرار می گیرد. علاوه بر این ، این گیاه همه کاره یک مسکن طبیعی است و می تواند اضطراب را کاهش دهد.

چای مالین

از عملکرد سالم ریه پشتیبانی می کند و به عنوان یک خلط آور طبیعی عمل می کند. مالین ممکن است التهاب ، به ویژه نای را کاهش دهد.

چای گل رز

گل رز با دارا بودن خواص عالی برای تقویت سیستم ایمنی ، در برابر عفونت های باکتریایی و ویروسی محافظت می کند. همچنین می تواند به کاهش وزن کمک کند.

چای جینسینگ

جینسینگ اصالتاً اهل کره است و به دلیل ترکیبات ضد سرطان زا و سهولت مبارزه با مشکلات معده و یبوست مشهور است.

ترجمه از شفقنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha