شهر رامسر در جوار سواحل زیبای خزر یکی از پر گردشگرترین مناطق توریستی ایران است که نیمی از آن در دامنه کوه‌ها و باقیمانده آن در جنگل‌ها پنهان شده است. واقعاً که نام عروس شهرهای ایران برازنده این شهر است. این شهر توریستی مکان‌های بسیار زیبایی را در خود جای داده؛ به همین دلیل هم هتل های لوکسی در رامسر وجود دارد تا توریست‌ها و گردشگرانی که قصد بازدید از این مکان‌های دیدنی را دارند، در رفاه و آسایش کامل به گشت و گذار بپردازند.

مناسب ترین هتل های رامسر در دوران کرونا

سلامت نیوز: شهر رامسر در جوار سواحل زیبای خزر یکی از پر گردشگرترین مناطق توریستی ایران است که نیمی از آن در دامنه کوه‌ها و باقیمانده آن در جنگل‌ها پنهان شده است. واقعاً که نام عروس شهرهای ایران برازنده این شهر است. این شهر توریستی مکان‌های بسیار زیبایی را در خود جای داده؛ به همین دلیل هم هتل های لوکسی در رامسر وجود دارد تا توریست‌ها و گردشگرانی که قصد بازدید از این مکان‌های دیدنی را دارند، در رفاه و آسایش کامل به گشت و گذار بپردازند.

هتل های رامسر در دسته سرشناس‌ترین هتل های ایران قرار دارند؛ اما امروزه به دلیل بیماری کرونا محدودیت‌هایی برای سفر ایجاد شده که حتی از قیمت هتل در رامسر هم مهم‌تر است. پس پیش از سفر، باید هتل هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنند، بشناسید. در همین راستا مقاله‌ای را تهیه کردیم که در آن می‌خواهیم مناسب ترین هتل های رامسر در دوران کرونا را به شما معرفی کنیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی رضایت مسافران و میهمانان خود را کسب نموده‌اند.

هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر یکی از باسابقه‌ترین هتل های کشور است که از سه قسمت تشکیل شده است. قسمت قدیمی هتل، قسمت جدید هتل و متل ساحلی. معماری هتل قدیم اصالت ۸۰ ساله دارد و به صورت کلاسیک است. جالب است بدانید هتل پارسیان آزادی رامسر در سال ۱۳۱۲ راه اندازی شد و قسمتی از آن در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است.

و عجیب‌تر اینکه در ساخت این هتل سلیقه‌های اروپایی نقش پررنگی داشته و محیط داخلی را یک معمار بریتانیایی و محیط بیرونی آن را یک معمار ایتالیایی طراحی نموده است. معماری هتل جدید هم کلاسیک است و قدمت آن به ۵۰ سال پیش بازمی‌گردد. این هتل سه طبقه پنجره‌های بسیار زیبایی دارد که مناظری از دریا و جنگل را به مهمانانش پیشکش می‌کند.

اتاق 3 تخته هتل پارسیان آزادی رامسر

 

هتل پارسیان آزادی رامسر با موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای که دارد از شمال به سواحل زیبای خزر و از جنوب به جنگل‌های زیبای رامسر ختم می‌شود. علاوه بر این یکی از زیباترین جاده‌های ایران که به جاده جواهرده معروف است نیز در مجاورت هتل پارسیان آزادی قرار گرفته و از غرب به این هتل مشرف است. با اقامت در هتل پارسیان آزادی می‌توانید به راحتی به جاده جواهرده بروید و قدم‌زنان از طبیعت بکر این منطقه لذت ببرید. اگر به موزه و آثار قدیمی علاقه‌مندید، باید بدانید موزه کاخ رامسر در چند قدمی هتل پارسیان آزادی قرار گرفته است.

یکی از خدمات ویژه‌ای که در هتل پارسیان آزادی رامسر ارائه می‌شود، آبگرم درمانی با ترکیباتی از مواد معدنی مانند گوگرد است. معمولاً آب گرم برای تسکین بسیاری از دردها مانند دردهای مفصلی و عضلانی مفید است؛ به همین دلیل هم هتل پارسیان آزادی گزینه خوبی برای بیماران و سالمندان است. ناگفته نماند که هتل پارسیان آزادی دارای استخر رو باز تابستانی، پارک کودک و زمین تنیس است که خانواده‌ها می‌توانند اوقات خوشی را در این محل سپری کنند.

از این گذشته هتل پارسیان آزادی رامسر رستوران‌های بسیار خوبی دارد که برای صرف غذا می‌توانید به آنجا بروید و هم‌زمان با تماشای چشم‌اندازی از دریا از غذاهای خود لذت ببرید. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی می‌شود. اگر مکانی برای گپ و گفت دوستانه و خانوادگی می‌خواهید، لابی بنفشه هتل پارسیان آزادی، مکان مناسبی برای این جلسات است.

از جمله واحدهای اقامتی هتل پارسیان آزادی رامسر اتاق‌های دو نفره توئین و دبل، سوئیت‌های ماه عسل، اتاق سه تخته و سوئیت‌های دو خوابه چهار نفره است. اگر با خودروی شخصی خود به سمت رامسر می‌روید، باید بدانید که هتل پارسیان آزادی پارکینگی به ظرفیت ۵۰۰ خودرو دارد که به صورت رایگان میزبانی شما را می‌کند.

از همه این‌ها گذشته هتل پارسیان آزادی به جاذبه‌های رامسر بسیار مشرف است که از جمله آن‌ها پارک جنگلی خشکه‌ داران، جاده دو هزار، پل خشتی قلعه گردن، روستای سر ولایت و پارک ساحلی است. ناگفته نماند که این هتل شیک و مدرن امکانات فوق‌العاده‌ای نظیر فضای سبز، آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه‌داری، گیم نت، بیلیارد، چایخانه سنتی، فروشگاه، سالن ورزشی، اینترنت، ماهواره، ترانسفر رایگان فرودگاه، صندوق امانات اختصاصی، گشت درون‌شهری و برون‌شهری دارد.

مخصوصاً اینکه هتل پارسیان آزادی مکانی مناسب برای سپری کردن روزهای کرونایی است؛ چراکه به خوبی پروتکل‌ های بهداشتی را رعایت می‌کند و کارکنان آن به صورت روزانه اتاق‌ها را تمیز و ضدعفونی می‌کنند.

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر

 

هتل بام سبز یکی از هتل های لوکس رامسر است که بسیاری از مسافران آرزوی یک شب اقامت در این هتل را دارند؛ چون هتل بام سبز یکی از زیباترین هتل های ایران است. این هتل در فاصله ۷۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد؛ به همین دلیل هم برای بیرون رفتن از آن باید از تله کابین استفاده نمایید. هتل بام سبز در سال ۱۳۸۹ افتتاح گردید و از سال اول میزبان مسافران بسیاری بود. یکی از دلایل خاص بودن هتل بام سبز موقعیت مکانی آن بوده که در دل کوهستان‌های رامسر و جنگل‌های چشم‌نواز ساخته شده است.

جالب است بدانید ساختمان اصلی هتل بام سبز رامسر دو طبقه دارد که شامل رستوران ایل میلی و بام با نمای دیدنی ۳۶۰ درجه است. از آن بالا می‌توانید طبیعت زیبای اطراف را ببینید و در یکی از سرسبزترین مناطق شمال کشور ریلکس کنید. در این منطقه می‌توان اکسیژن خالص را استنشاق نمود و از هوای تازه لذت برد.

یکی از بامزه‌ترین چیزهایی که در هتل بام سبز می‌بینید یک دهکده جنگلی زیباست که دارای ۳۲ کلبه بزرگ و کوچک است. طراحی این کلبه‌ها به صورت مدرن و کلاسیک انجام گرفته و منظره آن‌ها آن‌قدر زیبا و رویایی است که دلتان می‌خواهد برای همیشه در آنجا اقامت کنید. برای رسیدن به این کلبه‌ها باید از مسیر پیاده‌روی سنگفرش شده عبور کنید که بسیار زیبا طراحی شده است. این دهکده جنگلی کوچک و دنج مکان خوبی برای آشتی با طبیعت و پرندگانی است که در اطراف کلبه‌ها صدای گوش‌نوازشان را به گوش جان می‌رسانند. حتی جالب است بدانید که هتل بام سبز رامسر در تابستان‌ها نیز از هوای معتدل بهره‌مند است.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بام سبز رامسر هم بسیار دیدنی و زیبا هستند. برای طراحی و چیدمان این سوئیت‌ها و اتاق‌ها از تم گرم و رنگ‌های تیره استفاده شده و با نورپردازی مولایم جلوه خاصی به آن‌ها داده است. برخی از اتاق‌های هتل بام سبز رامسر الهام گرفته از شکوفه‌های بهاری هستند.

اگر قصد رزرو هتل در رامسر را دارید هتل بام سبز گزینه فوق‌العاده خوبی برای شماست؛ زیرا به سافاری جنگل، پارک جنگلی ایل میلی، موتور چهارچرخ، تله کابین رامسر و شهربازی مشرف خواهید بود. بنابراین در مکانی به دور از آلودگی‌ها و بیماری‌ها می‌توانید به تفریح و سرگرمی بپردازید و مطمئن باشید که هتل بام سبز رامسر پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کند.

جمع‌بندی

باید بدانید هتل پارسیان آزادی رامسر و هتل بام سبز رامسر تنها بخشی از هتل‌هایی بودند که در نظرات میهمانان ایران هتل آنلاین از رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هتل راضی بودند. در حقیقت از اکثر هتل های رامسر هتل های بهداشتی را رعایت می‌کنند. برای بررسی و رزرو هتل های رامسر اینجا کلیک کنید.

متا: هتل بام سبز رامسر و هتل پارسیان آزادی رامسر در درسته هتل هایی هستند که پروتکل های بهداشتی را در دوران کرونا رعایت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پدرام حسنی ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    اگر دوس دارین یک سفر رویایی رو در یک محیط دنج و بکر تجربه کنین هتل بام سبز رامسر بهترین گزینه هست. سفر به رامسر و اقامت در این هتل یکی از بهترین تجربه های سفر در داخل ایران برای من بود. همچنین جا داره از پرسونل زحمتکش هتل بام سبز برای تلاش هاشون تشکر ویژه کنم.