نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ مریضی نباید به بهانه عدم وجود تخت بیمارستان را ترک کند.

هیچ مریضی نباید به بهانه عدم وجود تخت بیمارستان را ترک کند

سلامت نیوز:نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ مریضی نباید به بهانه عدم وجود تخت بیمارستان را ترک کند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،یحیی ابراهیمی در جمع پرسنل بیمارستان ابن سینای دلفان در رابطه با احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابه این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به میزان جمعیت، وسعت و محرومیت شهرستان دلفان پیگیر احداث بیمارستان دوم در نورآباد با ظرفیت ۲۵۰ تخت شدیم.


وی تصریح کرد: در ادوار گذشته ‌هیچ‌گونه تلاشی برای احداث دومین بیمارستان در دلفان صورت نگرفته بود. ما مجددا درخواست احداث بیمارستان دوم را مطرح کردیم.


نماینده مردم سلسله و دلفان خاطرنشان کرد: جهت انجام این کار، موافقت دانشگاه علوم پزشکی لرستان و همچنین موافقت کمیسیون ماده ۲۰ وزارت بهداشت را اخذ کردیم و توانستیم بیمارستان ۲۵۰ تختخواب دلفان را رسماً مصوب کنیم.


ابراهیمی اضافه کرد: کلیه تأییدیه‌ها و موافقت‌های اصولی و اولیه جهت اخذ پروانه تأسیس و احداث این بیمارستان (از مراجع ذی‌صلاح) اخذ شده است که بعد از مشخص شدن مکان احداث این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی، مجوز ماده ۲۳ این پروژه نیز اخذ و سپس تأمین اعتبار خواهد شد.


وی پیرامون خدمات انجام شده برای توسعه و تجهیز این بیمارستان، بیان کرد: در شهرستان یک تخت ICU وجود نداشت اما اکنون مجموعا ۲۶ تخت مراقبت‌های ویژه ICU  و CCU  وجود دارد.


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس ادامه داد: بخش اتاق عمل، دیالیز و اورژانس این بیمارستان هم اکنون در حال توسعه است.
ابراهیمی با بیان اینکه  دستگاه MRI  دلفان، تا چند روز آینده نصب خواهد شد، افزود: دومین دستگاه سی تی اسکن را برای این بیمارستان تهیه کردیم.
وی اظهار کرد: دستگاه اکسیژن‌ساز (برای بیماران تنفسی) هم اکنون به سختی پیدا می‌شود، با این وجود توانستیم دو دستگاه اکسیژن ساز برای این بیمارستان تهیه کنیم.


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس تصریح کرد: هیچ مریضی نباید به بهانه اینکه تخت نداریم و یا هر مشکل دیگری، بدون ویزیت و معاینه این بیمارستان را ترک کند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha