اگر واژه «کت زنانه» را در گوگل سرچ کنید، گزینه‌های بسیار زیادی در دسترس شما قرار خواهند گرفت. بااین‌حال، بهترین کار در این شرایط این است که فکر کنید کدام سبک، رنگ و شکل کت برای استایل شما مناسب است. آگاهی از این موضوع به شما کمک می‌کند که در استایل‌های مختلف، مناسب‌ترین کت را برای خود انتخاب کنید و بتوانید به جذابیت دلخواه خود برسید. در ادامه با برخی قوانین مهم برای استفاده از کت در استایل مختلف آشنا می‌شوید.

قوانین مهم برای استفاده از کت در استایل مختلف خانم ها

سلامت نیوز: اگر واژه «کت زنانه» را در گوگل سرچ کنید، گزینه‌های بسیار زیادی در دسترس شما قرار خواهند گرفت. بااین‌حال، بهترین کار در این شرایط این است که فکر کنید کدام سبک، رنگ و شکل کت برای استایل شما مناسب است. آگاهی از این موضوع به شما کمک می‌کند که در استایل‌های مختلف، مناسب‌ترین کت را برای خود انتخاب کنید و بتوانید به جذابیت دلخواه خود برسید. در ادامه با برخی قوانین مهم برای استفاده از کت در استایل مختلف آشنا می‌شوید.

سبک کت

آنچه در مورد انتخاب کت اهمیت بسیار زیادی دارد متناسب بودن آن با اندام شماست. چه بخواهید کتی بپوشید که به تن شما فیت باشد چه بخواهید کت اورسایز را انتخاب کنید لازم است همه‌چیز هدفمند و شیک به نظر برسد. کتی که با اندام شما تناسب نداشته باشد نه‌تنها باعث می‌شود که نسبت به زنان دیگر احساس حقارت کنید بلکه موجب می‌شود اعتمادبه‌نفستان کاهش پیدا کند. بنابراین، مهم است در انتخاب کت به اندام خود توجه کنید.

  • اندام ساعت شنی

این شک کلاسیک اندام است که در آن سینه و باسن تقریبا به یک اندازه هستند و کمر نسبتا باریک است. کت‌هایی که اندام را برجسته می‌کنند برای اندام ساعت شنی بسیار مناسب‌اند. بنابراین، اگر اندام ساعت شنی دارید مانتو کتی یا کتی را انتخاب کنید که کمربند دارند یا کمر کرستی هستند. شما می‌توانید مدل های جدید و شیک مانتو کتی زنانه یا دخترانه را در خرید اینترنتی همراه با قیمت آن‌ها مشاهده کنید و برای خرید بهترین آن تصمیم بگیرید.

  • اندام مستطیلی

در این اندام، کمر کمتر آشکار است و سینه، کمر و باسن نسبتا با یکدیگر هم‌تراز هستند. اگر اندام شما مستطیلی است بهتر است بر نشان دادن کمر خود تاکید نداشته باشید و کت راسته را انتخاب کنید.

  • اندام سیبی‌شکل

در این اندام، شانه و نیم‌تنه پهن است، کمر کمتر آشکار است و باسن نیز کوچک است. اگر اندام شما سیبی‌شکل است کتی را انتخاب کنید که طولشان تا ناحیه باسن است. در این صورت بر جذاب‌ترین قسمت بدن شما تاکید می‌شود. از پوشیدن کت‌های چهار دکمه اجتناب کنید زیرا باعث می‌شود بالاتنه شما بزرگتر نشان داده شود.

  • اندام گلابی‌شکل

در این اندام، شانه‌ها و نیم‌تنه نسبتا کوچک است و کمر اغلب کوچک‌تر است اما باسن پهن‌تر است. برای این اندام، کت کوتاه، انتخابی بسیار خوب است.

رنگ کت

موضوع مهم دیگر در استفاده از کت در استایل‌های مختلف خانم‌ها، توجه به رنگ کت است. در ادامه با رنگ‌های مناسب کت‌ها آشنا می‌شوید.

  • مشکی

رنگ مشکی همیشه انتخابی قدرتمند و محبوب برای کت است. این رنگ برای همه رنگ پوست مناسب است و در محیط‌های حرفه‌ای و کاری بسیار مناسب است. بنابراین، اگر می‌خواهید در محل کار مانتو کتی بپوشید رنگ مشکی را مدنظر داشته باشید. پوشیدن کت مشکی باید با اکسسوری‌ها و تی‌شرت مناسب در نظر گرفته شود تا کت از حالت ساده به لباس شیک و برازنده تبدیل شود.

  • قرمز

قرمز رنگی جسورانه است که پوشیدن کت به رنگ آن می‌تواند همه نگاه‌ها را به شما خیره کند. این رنگ نیز برای همه رنگ پوست مناسب است و نشان‌دهنده اعتمادبه‌نفس و قدرت است. بااین‌حال، استفاده از آن بستگی به سلیقه و انتخاب شخصی خودتان دارد.

  • رنگ‌های پاستلی

در حال حاضر، رنگ‌های پاستلی به‌شدت ترند هستند. از آبی و صورتی پاستلی گرفته تا بنفش کمرنگ و خاکستری ملایم، طیف وسیعی از رنگ‌ها در این زمینه وجود دارد. کت‌های با رنگ پاستلی بسیار جذاب هستند، به شرط اینکه کیفیت بالایی داشته باشند. همچنین لازم است همیشه اطمینان داشته باشید که کت اتوزده و بدون چروک است.

  • تناژهای جواهری

رنگ‌های عمیق‌تر مانند آبی تیره و سرخ می‌توانند برای کت بسیار مناسب باشند. این رنگ‌ها می‌توانند از رنگ‌های روشن‌تر رسمی‌تر باشند. بااین‌حال، می‌توانند جایگزین مناسبی برای رنگ مشکی باشند و به همان اندازه نیز شیک هستند. این موضوع در مورد رنگ مدل لباس مجلسی کوتاه، انواع پیراهن مجلسی شیک و لباس شب زنانه نیز صدق می‌کند. بنابراین، هنگام خرید لباس علاوه بر قیمت، به رنگ آن نیز توجه کنید.

اکسسوری‌های مناسب برای کت

برای اینکه ظاهرتان شیک‌تر باشد مهم است که اکسسوری‌های مناسبی انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود که ظاهرتان کمتر ساده به نظر برسد. در ادامه با اکسسوری‌های مناسب برای کت آشنا می‌شوید.

  • کیف

یک کیف خوب برای بهبود ظاهر شما بسیار مهم است. یک کیف رسمی کاملا با این ظاهر هماهنگ است. با هر کیف شل و ول و بیش‌ازحد پیچیده و با کوله‌پشتی خداحافظی کنید. کیف کلاسیک، کیف‌دستی زنانه و کیف‌دستی ساده و براق برخی از گزینه‌های مناسب برای ست کردن با کت هستند. بهتر است کیف‌های چرمی‌ای را انتخاب کنید که جزئیات کمی دارند.

  • کفش

وقتی در مورد ست کردن اکسسوری‌ها با کت صحبت می‌کنیم، لازم است به انتخاب کفش نیز بپردازیم. برای این استایل، کفش‌های پاشنه‌بلند نوک‌تیز بهترین انتخاب هستند. بنابراین، چه کت خود را با شلواری بلند بپوشید و چه با شلواری کوتاه، کفش نوک‌تیز بهترین هماهنگی را با این استایل دارد.

اگر کفش پاشنه‌بلند را دوست ندارید نگران نباشید. شما می‌توانید کت‌وشلوار خود را با کفش بروگ که در اینجا بیشتر درباره آن توضیح داده شده است ، نیز ست کنید. این نوع کفش نه‌تنها باعث می‌شود با کت‌وشلوار خود کشیده‌تر به نظر برسید بلکه در طول روز احساس راحتی زیادی نیز با آن‌ها دارید.

درنهایت، پوشیدن کت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شیک‌تر و جذاب‌تر کردن استایل است. بااین‌حال، این امر زمانی صورت می‌گیرد که شما بدانید با توجه به اندامتان و موقعیتی که می‌خواهید در آن از کت استفاده کنید چه سبک و چه رنگی از کت را انتخاب کنید. از سوی دیگر، انتخاب اکسسوری‌های مناسب نیز به شما کمک می‌کند که سادگی استایل خود را کم کنید و جذابیت آن را بالا ببرید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha