سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 316980

معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل‌ها گفت: با پیگیری‌های مستمر سازمان و عنایت سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور به‌زودی از محل تنخواه دریافتی از خزانه، بخشی از مطالبات معوقه حقوق نیروهای حفاظتی سازمان جنگل‌ها پرداخت می‌شود.

پرداخت بخشی از مطالبات نیروهای حفاظتی، بزودی

سلامت نیوز:معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل‌ها گفت: با پیگیری‌های مستمر سازمان و عنایت سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور به‌زودی از محل تنخواه دریافتی از خزانه، بخشی از مطالبات معوقه حقوق نیروهای حفاظتی سازمان جنگل‌ها پرداخت می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، عبدالرضا بازدار اعلام کرد: با پیگیری‌ها و مساعدت‌های رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بخشی از اعتبارات مربوط به حقوق نیروهای حفاظتی تأمین و امروز به استان‌ها جهت پرداخت به شرکت‌های طرف قرارداد ابلاغ خواهد شد.


معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل‌ها با بیان اینکه طی پنج ماه گذشته هیچگونه اعتباری به این سازمان تخصیص نیافته و همین امر پرداخت حقوق نیروهای حفاظتی را تحت‌الشعاع قرار داده است،اظهارکرد: البته با دستور مسعود منصور - رییس سازمان جنگل‌ها - در ابتدای سال جاری تمهیدات لازم از طرق مختلف برای تامین حقوق سه تا جهار ماهه اول سال جاری اتخاذ و از طریق شرکت‌های طرف قرارداد پرداخت شده است که بخشی از مطالبات معوقه نیز امروز جهت پرداخت به استان‌ها ابلاغ می شود.


بازدار افزود: از اولویت‌های اصلی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی است و در خط مقدم این مأموریت ۳۷۰۰ نفرشامل نیروهای حفاظتی، قرقبان‌ها و دیده‌بان‌هایی هستند که در قالب شرکت‌های مختلف مشغول انجام وظیفه هستند.


وی در ادامه اظهارکرد: این نیروها در انجام مأموریت‌های حفاظتی نظیر اطفای حریق، مبارزه با قاچاق چوب، مقابله با تخریب و تصرف اراضی ملی نقش‌آفرینی می‌کنند و همواره تمام تلاش من و همکاران در راستای تأکید رییس سازمان جنگل‌ها، انجام خدمات مطلوب‌تر از جمله پرداخت به‌موقع حقوق نیروهای حفاظتی است.


 مراتع و آبخیزداری کشور، بازدار در پایان در خصوص مابقی حقوق معوقه نیروهای حفاظتی تأکید کرد: به‌صورت جدی پیگیر تخصیص مابقی اعتبارات خواهیم بود تا کلیه مطالبات این نیروها به‌صورت کامل و منظم پرداخت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha