سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
کد خبر: 316984

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از کاهش ۶۰ سانتیمتری تراز دریاچه ارومیه خبرداد.یاسر رهبردین در گفت و گو با ایسنا بااشاره به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه افزود: تراز فعلی دریاچه ۱۲۷۰.۷۴ متر است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۱۲۷۱.۳۴ متر بود و آمار مقایسه ای نشان از کاهش ۶۰سانتی متری تراز دریاچه دارد.

کاهش ۱.۹۶ میلیارد مترمکعبی آب دریاچه ارومیه

سلامت نیوز:مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از کاهش ۶۰ سانتیمتری تراز دریاچه ارومیه خبرداد.یاسر رهبردین در گفت و گو با ایسنا بااشاره به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه افزود: تراز فعلی دریاچه ۱۲۷۰.۷۴ متر است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۱۲۷۱.۳۴ متر بود و آمار مقایسه ای نشان از کاهش ۶۰سانتی متری تراز دریاچه دارد. 


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، وی با اشاره به کاهش ۱۳۳۴ کیلومتری وسعت دریاچه اظهار کرد: وسعت فعلی دریاچه ارومیه ۲۲۳۷ کیلومتر مربع است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۳۶۰۷ کیلومتر مربع بود. 


رهبردین تصریح کرد: در حال حاضر دریاچه ارومیه ۳ میلیارد و ۲۰ میلیون مترمکعب آب دارد که در مدت مشابه سال گذشته این میزان ۴ میلیارد و ۹۸۰ میلیون مترمکعب بود. وی گفت:  حجم آب دریاچه یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون مترمکعب کاهش داشته است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha