چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 317007

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

آخر هفته در کدام مناطق کشور باران می‌بارد؟

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: از امروز تا پایان هفته برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود، اما طی ۵ روز آینده در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان‌وبلوچستان، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران به صورت پراکنده رخ می‌دهد.


وی ضمن اشاره به اینکه از روز جمعه و طی روز‌های شنبه و یکشنبه با توجه به شمالی شدن جریانات بر روی سواحل دریای خزر بارش‌ها در این مناطق آغاز می‌شود، ادامه داد: ابتدا انتظار بارش‌ را در استان‌های ساحلی دریای خزر و به تدریج در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی و همچنین خراسان شمالی داریم که این بارش‌ها به صورت رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید و موقتی و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی این مدت یعنی از روز جمعه تا یکشنبه دریای خزر با توجه به این شرایط مواج و متلاطم است، در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران افزود: آسمان تهران امروز صاف است و گاهی وزش باد در آن رخ می‌دهد. حداکثر دما در پایتخت ۳۶ و حداقل دمای آن به ۲۵ درجه می‌رسد.


رفیعی اظهار کرد: خنک‌ترین مرکز استان امروز صبح شهرکرد با دمای حداقل ۸ درجه بالای صفر و گرم‌ترین مرکز استان هم دیروز اهواز با حداکثر دمای ۴۸ درجه بوده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha