بیماری دیابت از جمله بیماری‌های شایع و مزمن در جهان است که هر ساله بر تعداد بیماران دیابتی در جهان و ایران افزوده می‌شود. از این‌رو همه ساله تحقیقات بسیاری در جهت پیشرفت درمان دیابت در سطح دنیا صورت می‌گیرد و براساس آنها دستورالعمل‌هایی در خصوص بیماری دیابت در اختیار پزشکان این حوزه قرار می‌گیرد.

Diabetes Journey اولین اپلیکیشن تشخیص و درمان دیابت نوع دو برای پزشکان

سلامت نیوز:بیماری دیابت از جمله بیماری‌های شایع و مزمن در جهان است که هر ساله بر تعداد بیماران دیابتی در جهان و ایران افزوده می‌شود. از این‌رو همه ساله تحقیقات بسیاری در جهت پیشرفت درمان دیابت در سطح دنیا صورت می‌گیرد و براساس آنها دستورالعمل‌هایی در خصوص بیماری دیابت در اختیار پزشکان این حوزه قرار می‌گیرد.


شرکت نووونوردیسک برای دسترسی آسان و راحت پزشکان به این دستورالعمل‌ها و همچنین داروهای دیابتی موجود در ایران، اقدام به تولید برنامه‌ای رایگان به نام Diabetes Journey  كرده است تا در روند تشخیص و درمان بیماران دیابتی نوع دوم و بالای 18 سال به پزشکان یاری رساند.


برنامه diabetes journey به صورت اپلیکیشن بر روی تلفن‌های هوشمند همراه و همچنین به صورت نسخه دسکتاپ در دسترس پزشکان است و با دریافت معیار قند خون بیمار اعم از  ناشتا، بعد از غذا و سه ماهه در  تشخیص دیابت کمک می‌کند.


همچنین با در نظر گرفتن شرایط بیمار شامل:


•    محاسبه eGFR بر اساس جنسیت، سن و کراتینین و ...
•    بیماری هایی قلبی- عروقی ، چاقی و ...
•    حساسیت دارویی بیمار

به پزشک کمک می‌کند تا درمانی مناسب منطبق با پروتکل‌های درمانی از جمله انجمن دیابت آمریکا ADA (American Diabetes Association) برای بیمار تجویز کند.


از جمله ویژگی‌های مهم این برنامه این است که به دلیل اجتناب از تبلیغ و ترویج هر نوع دارو و پایبندی هرچه بیشتر به قوانین و مقررات،  داروها در این برنامه بر اساس نام ژنریک آنها تجویز و توصیه می‌شود تا پزشک براساس تجربه خود اقدام به انتخاب نماید.


همچنین این برنامه اثرگذاری درمان فعلی بیمار را بررسی می‌نماید و چنانچه نیاز به تغییر داشته باشد امکان تغییر را برای پزشک فراهم می‌آورد.
این برنامه توسط انجمن غدد ایران تایید شده است .


لازم بذکر استDiabetes Journey  در اپ‌استورهایPlay store ، App store و بازار در دسترس است.

آدرس لینک برنامه برای استفاده بر روی کامپیوتر:

http://diabetesjourney.care
لینک دانلود اپلیکیشن از بازار:
https://cafebazaar.ir/app/com.novonordisk.RealityCheck
لینک دانلود اپلیکیشن از اپ استور:
 https://apps.apple.com/us/app/diabetes-journey/id1258089997
برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه کار برنامه و ... به آدرس زیر مراجعه نمایید:
http://novonordisk-pars.com/dj/?utm_source=PR&utm_medium=PR&utm_campaign=salamatnews

برنامه کاربردی Diabetes Journey فقط جهت استفاده پزشکان طراحی شده است به همین منظور لازم است تا پزشکان محترم نام، نام خانوادگی و شماره نظام پزشکی خود را وارد نمایند. این اطلاعات صرفا جهت ثبت‌نام در برنامه بوده و مطابق با مقررات "حفاظت از داده‌های شخصی" کاملا محرمانه نزد شرکت نووونوردیسک پارس حفاظت و نگه‌داری می‌شود، مگر پردازش بیشتر اطلاعات برای اقامه، اجرا یا دفاع از دعاوی حقوقی یا به موجب قوانین حاکم کشور یا الزامات کیفی و نظارت بر اجرای قوانین شرکت نووونوردیسک پارس ضروری باشد. هدف از طراحی این برنامه تسهیل و تسریع در تصمیم‌گیری برای تشخیص و درمان دیابت برای پزشکان بوده و برای سایر افراد هیچ کاربردی ندارد.

در صورت بروز هرگونه مشکل در نصب یا اجرای برنامه پزشکان محترم می‌توانند با مرکز تلفن شرکت نووونوردیسک پارس تماس گرفته تا در این خصوص راهنمایی شوند. شماره مرکز آموزش و اطلاع‌رسانی شرکت نووونوردیسک پارس 02188206677 است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha