یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 317169

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

امروز در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امین حسین نقشینه کارشناس هواشناسی  در مورد آخرین وضعیت جوی کشور گفت:بارش‌ها ازصبح امروز در گیلان و مازندران آغاز شده علاوه بر آن در استان‌های گلستان ،خراسان شمالی،و مناطق شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات شمالی خراسان رضوی ارتفاعات استان‌های تهران ،سمنان، زنجان، قزوین ،البرز بارش  را به صورت رگبار و رعد و برق و کاهش محسوس دما را پیش بینی خواهیم کرد.


وی افزود: در پنج روز آینده در بعد از ظهر‌ها و اوایل شب روی ارتفاعات زاگرس مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال غرب هرمزگان و جنوب غرب فارس رشد ابر را  پیش بینی می‌کنیم که برای برخی مناطق رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید را  خواهیم داشت.  

کارشناس هواشناسی در مورد وضعیت جوی کشور در نوار شرقی گفت: تاآخر هفته در نوار شرقی کشور به ویژه، خراسان شمالی، جنوب شرق خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و همچنین کاهش دید افقی پیش بینی می‌شود.

   وی در پایان در مورد وضعیت جوی تهران گفت:برای تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، برای امشب پیش بینی رگبار و از عصر امروز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک را پیش بینی خواهیم کرد. بیشینه دما امروز در تهران ۳۳ درجه و کمینه دما در شمیرانات ۲۰ درجه خواهد بود.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha