مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: رانندگان تاکسی و اتوبوس به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، باید به توصیه های بهداشتی توجه و عمل کنند.

توصیه های کرونایی به رانندگان تاکسی و اتوبوس

سلامت نیوز:مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: رانندگان تاکسی و اتوبوس به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، باید به توصیه های بهداشتی توجه و عمل کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: این ویروس از طریق تماس با پول هایی که توسط سرنشین های آلوده جابجا شده اند منتقل می شود بنابراین برای حفظ سلامت سرنشینان و رانندگان، توصیه به شستن مداوم دست های رانندگان می شود.


نوروزیان با بیان اینکه به شایعات توجه نکنیم، گفت: در شرایط شیوع کرونا به اخبار ضد و نقیض که از دیگران و مسافرین شنیده می شود، توجه نکرده و آن ها را منتشر نکنید.


وی ضمن تاکید بر بالا بردن آگاهی در زمینه کنترل و پیشگیری کرونا اظهار کرد: دست دادن، روبوسی، در آغوش گرفتن و کارهایی مانند آن قطع شود و رانندگان برای سلامت خود و سرنشینان ماسک بزنند مخصوصا در فضای تاکسی که فاصله افراد از یکدیگر کمتر و حدود دو متر است.


نوروزیان از رانندگان تاکسی و اتوبوس درخواست کرد به منظور ایجاد فرهنگ رعایت موارد ایمنی در زمان شیوع ویروس کرونا، نکات کوتاهی از قبیل شستشوی دست ها و دست ندادن را پرینت بگیرید و روی صندلی بچسبانید.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha