چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

سه برادر که متهم هستند جوانی را در پی کری‌خوانی اینستاگرامی به قتل رسانده‌اند، به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

نزاع مرگ‌بار 3 برادر را پای میز محاکمه کشاند

سلامت نیوز: سه برادر که متهم هستند جوانی را در پی کری‌خوانی اینستاگرامی به قتل رسانده‌اند، به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، شامگاه ۳۱ خرداد وقوع درگیری خونین در پارکی به مأموران کلانتری پلیس تهران اعلام شد. وقتی مأموران به محل درگیری رسیدند، دریافتند پسر ۲۴ساله‌ای به نام دامون به‌شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. پرس‌وجو از شاهدان فاش کرد دامون در درگیری با سه برادر و دوستشان زخمی شده است. یک روز از وقوع درگیری خونین نگذشته بود که از بیمارستان‌ خبر رسید دامون به‌خاطر شدت جراحات روی تخت بیمارستان فوت کرده است. با مرگ پسر جوان تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد و مأموران پلیس به ردیابی سه برادر پرداختند تا اینکه رد آنها را در خانه خواهرشان یافتند.

به‌ این ‌ترتیب هوشنگ، هومن و هوتن ردیابی و بازداشت شدند. سه برادر ابتدا قتل را انکار کردند، اما گفته‌های شاهدان همه چیز را تغییر داد. یکی از شاهدان گفت: آن شب در پارک کنار دوستم نشسته بودم که دامون را دیدم که با موتور وارد پارک شد.هوتن در پارک مواد می‌فروخت و من می‌دانستم آنها از قبل با هم اختلاف دارند. آنها با هم حرف زدند و یکباره دعوا میان سه برادر و دوست‌شان مهدی بالا گرفت و آنها همگی با چاقو به جان دامون افتادند؛ اما در آن دعوا مهدی که از دوستان هوتن است، ضربه‌ای به دامون نزد. به‌دنبال اظهارات این شاهد، هوشنگ ۳۲ساله که از متهمان پرونده است لب به اعتراف گشود و گفت: من در نمایشگاه خودرو معامله انجام می‌دادم که دوستم مهدی دنبالم آمد تا همراه او برای گرفتن خسارت ماشینی که با آن تصادف کرده بود، برویم. ما با هم به راه افتادیم و در پارک یکباره دامون را دیدیم. او به‌محض روبه‌رو‌شدن با ما از موتور پیاده شد.

دامون مشروب خورده بود و حال طبیعی نداشت. او به رویم چاقو کشید و آن را روی گردنم گذاشت. او می‌گفت می‌خواهد شاهرگم را بزند. با توجه به اینکه مست بود، من تصمیم گرفتم با او وارد درگیری نشوم و به ‌همین ‌خاطر اول سکوت کردم و چیزی نگفتم، ولی او حمله کرد و جانم را به خطر انداخت به ‌همین‌ خاطر من با او درگیر شدم و همان موقع دو برادر دیگرم رسیدند. من ضربه‌ای به دامون نزدم. هومن دیگر برادر متهم نیز گفت: اختلاف من و برادرهایم و دامون از یک سال قبل شروع شد. من ماشینی را فروخته بودم اما چون هنوز پولش را کامل نگرفته بودم، ماشین پیش من امانت مانده بود. آن را به برادر کوچکم دادم اما یک روز که برادرم همراه دامون بیرون رفته بود با ماشین امانت تصادف کرد. وی ادامه داد: برادرم می‌گفت در خیابان دامون با نیسان قالیشویی یکی از دوستانش شوخی کرده و به‌ همین ‌خاطر برادرم مجبور شده با سرعت حرکت کند و همین موضوع موجب تصادف شده بود. من و برادرهایم از دامون می‌خواستیم تا خسارت ماشین را بدهد اما قبول نمی‌کرد. دامون می‌گفت او پشت فرمان نبوده و تصادف نکرده است بنابراین نباید خسارتی بدهد. من هم به او گفتم که این‌طور نیست و چون او باعث تصادف شده است پس باید خسارت را بدهد یا اینکه در خسارت با ما شریک شود اما دامون قبول نمی‌کرد. همین موضوع باعث شده بود بارها در اینستاگرام کری‌خوانی کند و استوری‌های توهین‌آمیز بگذارد. ما و دامون دوستان مشترک زیادی داشتیم و دامون می‌خواست با این کارش در مقابل همه به من توهین کند و می‌خواست دعوا و درگیری راه بیندازد.

من نمی‌خواستم دعوا کنم و به برادرهایم گفته بودم که درگیر نشوند اما دامون دست‌بردار نبود. با اینکه او به ما خسارت زده و باعث بسیاری از مشکلات ما بود، همچنان می‌خواست اذیت کند. روز حادثه وقتی دیدم برادرم را می‌زند، دیگر نتوانستم تحمل کنم و من هم وارد دعوا شدم. هوتن متهم دیگر پرونده نیز مدعی شد در آن درگیری شرکت نداشته و نمی‌داند چه اتفاقی افتاده است. این در حالی بود که تحقیقات مأموران نشان می‌داد این درگیری میان هر سه برادر و مقتول بوده و همه آنها در این درگیری شرکت داشتند. بعد از تکمیل تحقیقات اولیه و گزارش پزشکی قانونی از خانواده دامون برای بیان درخواستشان خواسته شد تا در دادسرا حاضر شوند؛ آنها اعلام کردند درخواست قصاص دارند و گذشت هم نمی‌کنند. پدر مقتول گفت: این سه برادر هم پسرم را کشتند هم با کارهایشان می‌خواستند برای من آبروریزی درست کنند. آنها بودند که به پسر من حمله کردند و با چاقو او را کشتند، اما مدعی هستند پسر من آنها را اذیت کرده است و قصد درگیری داشته و تهمت زدند که پسر من مشروب خورده است در حالی که این‌طور نیست و آزمایش‌های پزشکی قانونی نشان می‌دهد که پسر من چنین کاری نکرده است. این سه برادر مدت‌ها بود که فرزندم را اذیت می‌کردند و پسرم از درگیر‌شدن با آنها طفره می‌رفت ولی وقتی او را تنها پیدا کردند با ضربات چاقو کشتند. من از آنها گذشت نمی‌کنم. به ‌این‌ ترتیب برای سه برادر به اتهام مشارکت در قتل و وارد‌کردن ضربات غیرمنتهی به فوت بر پیکر مقتول کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است سه برادر به‌زودی محاکمه شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha