نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید رئیس جمعیت هلال‌احمر از روند اجرای طرح نذرآب در سیستان و بلوچستان، از خدمات هلال‌احمر در این طرح تقدیر و تاکید کرد: "نذرآب"، امروز به یک فرهنگ برای رفع مشکلات مناطق دچار خشکسالی تبدیل شده است.

حل مشکلات ناشی از خشکسالی در کوتاه مدت امکان‌پذیر نیست

سلامت نیوز:نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید رئیس جمعیت هلال‌احمر از روند اجرای طرح نذرآب در سیستان و بلوچستان، از خدمات هلال‌احمر در این طرح تقدیر و تاکید کرد: "نذرآب"، امروز به یک فرهنگ برای رفع مشکلات مناطق دچار خشکسالی تبدیل شده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، «دهمرده» با اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی در سیستان و بلوچستان افزود: حل مشکلات ناشی از خشکسالی در کوتاه مدت امکان‌پذیر نیست و نباید انتظار معجزه برای آن داشته باشیم.


وی با اشاره به اینکه خدمات هلال‌احمر در طرح نذر آب بی نظیر بوده، تاکید کرد: هلال‌احمر با اجرای نذر آب، کار بزرگی در استان انجام داده و امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم مشکلات مردم سیستان و بلوچستان را در مدت زمان کوتاه‌تری برطرف کنیم.


نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح نذر آب امروز به یک فرهنگ ارزشمند تبدیل شده در حالی که در گذشته در مقابل اجرای آن مقاومت می‌شد. شکل‌گیری و ترویج این اقدام ارزشمند با تلاش هلال‌احمر و مشارکت خیرین اتفاق افتاده که جای تقدیر دارد. امروز هلال‌احمر در کنار انجام وظایف ذاتی خود، نیاز مردم متاثر از خشکسالی را شناخته و به داد این مردم رسیده است.


 دهمرده تاکید کرد: کار اساسی برای حل مشکل کم آبی در سیستان و بلوچستان، تامین آب ژرف و انتقال آب از دریای عمان، حقابه در حد اعلا از افغانستان و جلوگیری از تبخیر و رسوب در چاه‌نیمه‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha