دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

اکبر خرمدین (پدر بابک) در تحقیقات گفت که فرامرز را در سال90 و آرزو را در سال97 به قتل رسانده و پس از مثله‌کردن اجساد، آنها را در نقاط مختلف تهران رها کرده و در همه این قتل‌ها همسرش همدستش بود، اما نقشی در ارتکاب قتل‌ها نداشت.

اکبر خرمدین قصاص نمی شود

سلامت نیوز: اکبر خرمدین (پدر بابک) در تحقیقات گفت که فرامرز را در سال90 و آرزو را در سال97 به قتل رسانده و پس از مثله‌کردن اجساد، آنها را در نقاط مختلف تهران رها کرده و در همه این قتل‌ها همسرش همدستش بود، اما نقشی در ارتکاب قتل‌ها نداشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، «ما از قصاص دایی‌ام گذشتیم اما درخواست کردیم که به حبس محکوم شود و هرگز روی آزادی را نبیند.» اینها را خواهر فرامرز (داماد خانواده خرمدین) می‌گوید. او به همراه دو برادرش مدتی پیش به دادسرای جنایی تهران رفتند و اعلام کردند که از قصاص دایی‌شان می‌گذرند.

در شرایطی که رسیدگی به پرونده در دادسرای جنایی ادامه داشت و هنوز کیفرخواست صادر نشده بود، مدتی پیش خانواده فرامرز (داماد خرمدین‌ها) به دادسرای جنایی تهران رفتند و از قصاص اکبر خرمدین گذشتند.

پرونده جنجالی خرمدین‌ها که شاید یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی سال‌های اخیر به‌شمار می‌رود، حالا و با گذشت خانواده داماد او از قصاص، وارد مرحله‌ای تازه شده است. این پرونده از 26اردیبهشت امسال و با پیداشدن تکه‌های بدن یک مرد در سطل زباله‌ای در فاز3 شهرک اکباتان به جریان افتاد. تنها چند ساعت پس از پیداشدن این جسد مثله‌شده، معلوم شد که مقتول کارگردان 47ساله سینما به نام بابک خرمدین است و عاملان این جنایت پدر و مادر او هستند که خیلی زود توسط پلیس دستگیر شدند.آنها علاوه بر قتل بابک، به ارتکاب دو قتل دیگر نیز اعتراف کردند؛ آرزو (دختر خانواده) و فرامرز (شوهر سابق آرزو). اکبر خرمدین (پدر بابک) در تحقیقات گفت که فرامرز را در سال90 و آرزو را در سال97 به قتل رسانده و پس از مثله‌کردن اجساد، آنها را در نقاط مختلف تهران رها کرده و در همه این قتل‌ها همسرش همدستش بود، اما نقشی در ارتکاب قتل‌ها نداشت.


دروغ عجیب دوست و مادر آرزو

اعتراف هولناک این زن و شوهر به قتل دو فرزند و دامادشان و انتشار تصویری از اکبر خرمدین و حرف‌های او که از ارتکاب قتل‌ها ابراز خشنودی می‌کرد و مقتولان را مستحق مرگ می‌دانست، برای مدتی فضای رسانه‌ای کشور را تسخیر کرد. او رفتار بد و ناشایست قربانیان را دلیل کشتن آنها عنوان کرده بود، حال آنکه تحقیقات خبرنگاران همشهری و گفت‌وگو با دوستان، آشنایان و اقوام قربانیان نشان می‌داد که این ادعاها صحت ندارند و اکبر خرمدین احتمالا با طرح آنها قصد دارد افکار عمومی را تحت‌تأثیر قرار داده و خود را تبرئه کند.

اما آنچه به جنجال‌ها درباره این پرونده افزود، دو ادعای دروغین درباره تجاوز اکبر خرمدین به دخترش آرزو بود. نخستین ادعا را یکی از دوستان آرزو (دختر اکبر خرمدین) مطرح کرد. او مدعی شد که اکبر از کودکی به دخترش آرزو تجاوز می‌کرده و احتمالا انگیزه‌اش از کشتن دختر، پسر و دامادش، فاش‌شدن این راز بوده است. اما تحقیقات بازپرس پرونده و تیم جنایی نشان داد که این ادعا دروغ است و از طرفی دوست آرزو هرگز حاضر نشد با مراجعه به دادسرا این ادعا را طرح کند. خواهر آرزو و حتی خانواده داماد آنها (فرامرز) نیز این ادعا را تکذیب کردند و گفتند که بی‌شک اگر این ماجرا صحت داشت، آنها متوجه می‌شدند و حتما آرزو درباره این اتفاق با آنها حرف می‌زد.

دومین ادعای تجاوز را همسر اکبر خرمدین مطرح کرد. او که پس از دستگیری در زندان زنان به‌سر می‌برد، مدتی قبل و در یک فایل صوتی مدعی شد که شوهرش به دخترشان آرزو تجاوز می‌کرده و رفتار بدی با اعضای خانواده داشته و حتی او را در خانه شکنجه و زندانی می‌کرده است.

این زن اما وقتی برای توضیح درباره این فایل صوتی تحت تحقیق قرار گرفت، همه ادعاهایش در فایل صوتی را تکذیب کرد و گفت که یکی از زندانیان او را فریب داده و به وی گفته که اگر چنین ادعایی را مطرح کند می‌تواند خودش را در دادگاه تبرئه کرده و از مجازات فرار کند.

در چنین شرایطی رسیدگی به پرونده در دادسرای جنایی ادامه داشت و هنوز کیفرخواست صادر نشده بود که مدتی پیش خانواده فرامرز (داماد خرمدین‌ها) به دادسرای جنایی تهران رفتند و از قصاص گذشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha