فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه از تزریق روزانه ۱۵ هزار دُز واکسن کرونا خبر داد و گفت: امید است با افزایش ظرفیت مراکز تزریق به ۱۰ مرکز در هفته آینده، تزریق واکسن به۳۰ هزار دُز در روز افزایش یابد.

تزریق روزانه ۱۵ هزار دُز واکسن از سوی نیروی زمینی سپاه

سلامت نیوز:فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه از تزریق روزانه ۱۵ هزار دُز واکسن کرونا خبر داد و گفت: امید است با افزایش ظرفیت مراکز تزریق به ۱۰ مرکز در هفته آینده، تزریق واکسن به۳۰ هزار دُز در روز افزایش یابد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، سردار احمد اخوان مهدوی صبح سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در شهرک شهید محلاتی تهران، در جمع خبرنگاران گفت: نیروی زمینی سپاه تا الان ۲۲ بیمارستان سیار در نقاط مختلف کشور با ظرفیت ۱۵۰۰ تخت فعال کرده است.


فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با بیان این که  مجموعه نیروی زمینی سپاه امکانات و ظرفیت‌های خود را از ابتدای شروع کرونا بسیج کرده است، افزود: از ۲۰ مرداد که رهبر معظم انقلاب فرمانی را درباره بسیج همه ظرفیت‌ها صادر کردند در همین راستا نیروی زمینی سپاه مجددا یک حرکت انقلابی و جهادی را هم در تهران و هم سایر استانها شروع کردیم.


سردار اخوان ادامه داد: امروز دومین مرکز واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در شمال شرق تهران افتتاح شد. فردا هم یک مرکز بزرگ جامع واکسیناسیون در شرق تهران شبانه‌روزی می‌شود و ما همه بسیج شدیم که هرچقدر واکسن در اختیار ما قرار بگیرد بتوانیم با تمام توان کار واکسیناسیون را انجام دهیم.


وی گفت: در حال حاضر روزانه ۱۵ هزار دُز واکسن را تزریق می‌کنیم امید است با افزایش ظرفیت مراکز تزریق به ۱۰ مرکز در هفته آینده، تزریق واکسن  به ۳۰ هزار دُز در روز افزایش یابد تا بتوانیم در تهران و سایر استانها در خدمت مردم باشیم و مشکلات واکسیناسیون را سریع‌تر رفع کنیم.


فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با یادآوری فرمان رهبر انقلاب اسلامی درباره بسیج همه ظرفیت‌های نیروهای مسلح،  گفت: ۱۵۰۰ نیرو در ۵۰۰ تیم سازماندهی کردیم که آنها در اختیار مراکز جامع واکسیناسیون و بیمارستان‌های سیار قرار می گیرند تا بتوانیم در اسرع وقت واکسیناسیون را انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha