رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: لازم است مجلس درباره روند واردات واکسن و داروهای کرونا در دولت گذشته تحقیق و تفحصی داشته باشد.

پیشنهاد تحقیق و تفحص از دولت روحانی در واردات واکسن

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: لازم است مجلس درباره روند واردات واکسن و داروهای کرونا در دولت گذشته تحقیق و تفحصی داشته باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این که در دولت گذشته واردات واکسن کرونا به کندی صورت گرفت، گفت: لازم است تا مجلس درباره روند واردات واکسن و داروهای کرونا در دولت گذشته تحقیق و تفحصی داشته باشد.

وی با بیان این که اگر ترک فعلی در واردات واکسن از سوی دولت دوازدهم رخ داده باشد قوه قضاییه و مجلس باید با آن برخورد کنند، افزود: امروز سوال این است که چرا با پایان دولت دوازدهم شاهد واردات واکسن کرونا به کشور هستیم و در دولت گذشته این اتفاق رخ نداد.

نماینده بم در مجلس با تاکید بر این که در دولت گذشته برخی وارد نشدن واکسن کرونا را به fatf ربط می‌دادند، اظهار کرد: همان افراد باید امروز پاسخگوی این باشند که چه موانعی وجود داشت که در دولت گذشته واردات واکسن شتاب نگرفت. قطعا الان که واردات واکسن و تولید آن در داخل شتاب گرفته است، مشخص می‌شود که در دولت گذشته کارشکنی‌ها و بی‌رغبتی‌هایی در برخی زمینه‌ها وجود داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha