مدیرعامل شرکت شهر سالم توضیحاتی درباره زمان تزریق واکسن آنفولانزا و همزمانی تزریق این واکسن با واکسن کرونا ارائه داد.

15شهریور تا اواخر آبان؛ زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا

سلامت نیوز: مدیرعامل شرکت شهر سالم توضیحاتی درباره زمان تزریق واکسن آنفولانزا و همزمانی تزریق این واکسن با واکسن کرونا ارائه داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، حمید چوبینه در مورد اهمیت واکسن آنفلوآنزا اظهار داشت: فصل پاییز زمان ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا محسوب می‌شود و در این فصل باید فکری به حال تأمین واکسن کرد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: تأمین واکسن آنفلوآنزا معمولا توسط وزارت بهداشت انجام می‌گیرد و توزیع آن بر عهده داروخانه‌ها است که سال گذشته کلا کمبود این واکسن را در دنیا و کاهش دسترسی مردم به آن را شاهد بودیم.

 چوبینه با اشاره به اینکه واکسن آنفلوآنزا سال گذشته دیر به دست‌مان رسید و تا حدودی زمان طلایی استفاده از آن از دست رفته بود گفت: ۱۵ شهریور تا اواخر آبان زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم، او با بیان اینکه تزریق واکسن آنفلوآنزا با واکسن کرونا منافاتی ندارد، گفت: البته واکسن آنفلوآنزا برای همه افراد نیاز نیست و بیماران مبتلا به مشکلات قلبی، ریوی، آسم و یا کسانی که سیستم ایمنی ضعیف دارند همچنین سالمندان و برخی از کودکان از جمله کسانی هستند که استفاده از این واکسن برای آن‌ها ضرورت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha