مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از تزریق یک میلیون و ۳۶۸ هزار دُز واکسن در شبانه روز گذشته خبر داد.

۳۹۱ بیمار کرونایی در ۲۴ساعت گذشته جان باختند/تزریق یک میلیون و ۳۶۸ هزار دُز واکسن در شبانه روز گذشته

سلامت نیوز:مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از تزریق یک میلیون و ۳۶۸ هزار دُز واکسن در شبانه روز گذشته خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، این اطلاعیه به شرح زیر است: تا کنون ۲۹ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۵۶۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۳ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۷۰۲ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴۳ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۲۷۰ دُز رسید. 

در شبانه روز گذشته یک میلیون و ۳۶۸ هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. 

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند. 

از دیروز تا امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵ هزار و ۹۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۰۷ نفر از آنها بستری شدند.

 مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۸۳۵ نفر رسید.

 متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۶ هزار و ۱۸۲ نفر رسید.

 خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۷۶۴ هزار و ۹۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۶ هزار و ۷۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. 

تا کنون ۳۱ میلیون و ۷ هزار و ۱۳۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۵۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha