سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 318001

یک کارشناس هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

تداوم بارش‌ها در نوار شمالی کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی  درمورد آخرین وضعیت جوی کشور گفت: طی ۵ روز آینده در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود.


وی ادامه داد: امروز درمناطقی از استان‌های ساحلی خزر، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی بارش باران را به شکل رگباری خواهیم داشت که البته این وضعیت همراه با رعد برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.


گودرزی گفت: همچنین برای فردا چهارشنبه در گیلان و مازندران بارش‌ها پراکنده را پیش بینی خواهیم کرد.
وی گفت: از روز پنجشنبه تا شنبه بارش‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر، گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی ادامه خواهد داشت.


وی اظافه کرد:طی پنج روز آینده در مناطق جنوبی کشور، به خصوص جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان در ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب بارش باران به شکل رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت.


این کارشناس هواشناسی گفت:تا روز چهارشنبه در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید پدیده غالب خواهد بود که سبب خیزش گردو خاک و کاهش کیفیت هوادر این مناطق خواهد شد.


وی در مورد وضعیت آب‌های جنوب کشور گفت:روز‌های سه شنبه و چهارشنبه آب‌های خلیج فارس و مناطق شرقی دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.
وی در پایان در مورد وضعیت آب و هوایی تهران گفت: تهران امروز و فردا آسمان صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، حداکثر دما در پایتخت به ۳۳ درجه و حداقل دما به ۲۲ درجه خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha