خانواده بزرگ عبیدی بر این باور است که همه‌ی انسان‌ها، فارغ از سن، جنسیت، قوم، مذهب، نژاد و فرهنگ، سزاوار یک زندگی سالم هستند؛ از این رو همزمان با هفتاد و پنجمین سالگرد فعالیت خود در سال 1400 قصد دارد با تجهیز 75 خانه‌ی بهداشت در نقاط کم برخوردار کشور، سهمی در ارتقاء سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه داشته باشد.

همزمان با 75 سالگی داروسازی دکتر عبیدی؛ تجهیز 75 خانه بهداشت در نقاط کم برخوردار سراسر کشور

سلامت نیوز:خانواده بزرگ عبیدی بر این باور است که همه‌ی انسان‌ها، فارغ از سن، جنسیت، قوم، مذهب، نژاد و فرهنگ، سزاوار یک زندگی سالم هستند؛ از این رو همزمان با هفتاد و پنجمین سالگرد فعالیت خود در سال 1400  قصد دارد با تجهیز 75 خانه‌ی بهداشت در نقاط کم برخوردار کشور، سهمی در ارتقاء سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه داشته باشد.

خانه بهداشت همواره به عنوان اولین نقطه اتصال هموطنان عزیزمان در نقاط کم برخوردار کشور مطرح بوده و هست؛ عبیدی در این طرح همراه با پزشکان و داروسازان علاقه‌مند و با تکیه بر تعهد و حمایت پرسنل خود به نقاط کم‌برخوردار سفر خواهد کرد و با تجهیز 75 خانه بهداشت در سراسر ایران، آن را به "خانه امید" بدل خواهد کرد؛ امیدی که طرحی نو از آینده در میاندازد و چشم اندازی جدید را روشن میسازد و حرکتی امیدبخش را آغاز می‌کند.
 
نقاط انتخاب شده در این طرح، از سراسر کشور و از تمامی استان‌ها می‌باشد و داروسازی دکتر عبیدی علاوه بر تجهیز 75 خانه بهداشت در این نقاط، برنامه‌ای ویژه برای آموزش همگانی بهداشت عمومی اجرا خواهد کرد؛ این آموزش‌ها شامل بهداشت عمومی برای کودکان و آشنایی با بیماری‌های رایج برای بزرگسالان بوده و امکان ویزیت هموطنان عزیز در نقاط کم‌برخوردار توسط پزشکان علاقه‌مند فراهم می‌باشد؛ امید است تا با افزایش سطح آگاهی و سلامتی، فردایی بهتر و جامعه‌ای سالم‌تر بسازیم.

ما امیدواریم بتوانیم نقشی موثر در حفظ سلامت روستاییان ایفا کنیم و در راه افزایش امید زندگی در مناطق کم¬برخوردار کشور قدم برداریم. شما نیز می‌توانید از طریق سایت abidi75.ir فعالیت‌های ما را در این طرح دنبال کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha