وزیر بهداشت گفت: واکسن فایزر به تعداد بسیار محدود و برای تزریق به مادران باردار وارد کشور می‌شود و این واکسن به دیگر افراد نمی رسد. از مردم میخواهیم که سریعا واکسن‌های مورد تایید وزارت بهداشت که معتبر هستند را تزریق کنند تا سیستم ایمنی بدن آنها مقاوم شود.

واکسن فایزر به تعداد بسیار محدود و برای تزریق مادران باردار وارد می‌شود

سلامت نیوز: وزیر بهداشت گفت: واکسن فایزر به تعداد بسیار محدود و برای تزریق به مادران باردار وارد کشور می‌شود و این واکسن به دیگر افراد نمی رسد. از مردم میخواهیم که سریعا واکسن‌های مورد تایید وزارت بهداشت که معتبر هستند را تزریق کنند تا سیستم ایمنی بدن آنها مقاوم شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدا دهلران اظهار داشت: در روزهایی که عده ای ناجوانمردانه، استان ایلام را بمباران می‌کردند، مردم، این منطقه را ترک نکردند و حاضر شدند زیر درخت های بلوط زندگی کنند، اما در منطقه خود بمانند و این رشادت و مردانگی ها را جوانان باید بیاموزند که می توان در شرایط سخت، ایستادگی و دفاع کرد.

 وی افزود: متاسفانه رشادت های مردم استان ایلام به نحو شایسته منعکس و مستندسازی نشده اما الان این امکان وجود دارد که رسانه ها این موارد را ثبت و ضبط کنند تا نشان داده شود که مردم ایلام، قهرمان پرور و شجاع هستند.

 وزیر بهداشت تاکید کرد: از مسئولان استان ایلام تقاضا داریم که به سرعت واکسیناسیون را در این استان انجام دهند.   

عین اللهی یادآور شد: واکسن فایزر به تعداد بسیار محدود و برای تزریق مادران باردار وارد کشور می شود و این واکسن به دیگر افراد نمی رسد و از مردم میخواهیم که سریعا واکسن های مورد تایید وزارت بهداشت که معتبر هستند را تزریق کنند تا سیستم ایمنی بدن آنها مقاوم شود. بیشترین افرادی که امروزه در دنیا مبتلا به کووید۱۹ می شوند و جان خود را از دست می دهند، واکسن کرونا تزریق نکرده اند و تقاضای بنده از مردم این است که سریعا، واکسن های مورد تایید وزارت بهداشت را تزریق کنند.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که در ایام اربعین و آغاز هفته دفاع مقدس به عنوان نماینده دولت، در شهر شهیدپرور و مرزی دهلران حضور یافتیم و امیدواریم در جلسات با مسئولان استانی و محلی، بتوانیم مشکلات و مسائل مردم و این منطقه را منعکس کنیم.

وی افزود: امروز( جمعه) رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به استان ایلام سفر می کنند. هدف از این سفرها، شناسایی، انعکاس و حل مسائل و مشکلات مردم مناطق محروم و مرزی است. مشکلات بهداشتی و درمانی این منطقه نیز با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مطرح و بررسی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha