یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

رگبار و رعدوبرق در استان‌های شمالی/ تداوم وزش باد‌ شدید در برخی نقاط کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی ۲۴ ساعت آینده با نفوذ جریانات خنک شمالی در سواحل دریای خرز برای استان‌های اردبیل، مازندران، گیلان، گلستان و شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


وی ضمن اشاره به اینکه فردا مقدار بارش‌ها تا حدودی در گیلان کاهش می‌یابد، افزود:، اما در مازندارن، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی بارش‌ها ادامه دارند.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز شدت بارش‌ها در شرق مازندران و گلستان رخ می‌دهد و دریای خزر مواج و متلاطم است. ادامه داد: طی ۳ روز آینده در ساعات بعد از ظهر و شب برای جنوب سیستان‌وبلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان گاهی رگبار، رعد و برق  و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.


گودرزی با اشاره به اینکه امروز و فردا اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر و طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه مناطق شمال کشور با کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما مواجه هستند، اظهار کرد: بعد از ظهر امروز و طی روز یکشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، ایلام، غرب خوزستان و جزایر شمالی خلیج فارس وزش باد‌های شدید رخ می‌دهد که احتمال خیزش گردو خام را به همراه دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha