وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با تزریق ۵۴ میلیون دُز واکسن در کشور ۶۲ درصد از جمعیت کشورمان در برابر کرونا واکسینه شده اند.

وزیربهداشت: ۶۲ درصد جمعیت کشور علیه کرونا واکسینه شده‌اند

سلامت نیوز:  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با تزریق ۵۴ میلیون دُز واکسن در کشور ۶۲ درصد از جمعیت کشورمان در برابر کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، بهرام عین‌اللهی که همراه با هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است، روز جمعه در شهرستان بهمئی افزود:در تیرماه فقط پنج میلیون دز واکسن تزریق شده بود که با تلاش دولت جمعیت افراد واکسینه شده در ۲ ماه اخیر به ۵۴ میلیون نفر رسیده است.

وی ادامه داد: خوشحالیم که با تامین گسترده واکسن که حاصل تلاش های گسترده رئیس جمهور و ارکان دولت بود، روند واکسیناسیون در کشور شتاب گرفته است.

عین اللهی با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی بیمارستان لیکک گفت: در تلاشیم با رفع موانع و مشکلات موجود ، روند ساخت این بیمارستان را به پایان رسانده و شاهد افتتاح و راه اندازی آن باشیم.

آیت الله رئیسی هفته‌های اخیر در سفرهای سرزده، پنجم شهریور به استان‌ خوزستان، یازدهم شهریورماه به استان سیستان و بلوچستان ، نوزدهم شهریور  به استان خراسان جنوبی ، دوم مهرماه به استان ایلام و امروز (جمعه) نهم مهرماه در پنجمین سفر استانی خود به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی  در سفر به استان کهگیلویه  کهگیلویه و بویراحمد از سوی وزیران کشور، جهاد کشاورزی ، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بهداشت ، صنعت، معدن و تجارت،  رئیس دفتر رئیس جمهوری و معاون اجرایی رئیس جمهوری همراهی می‌شود.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات کهگیلویه و بویراحمد و نتیجه ارزیابی وزیران پیرامون آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی و رفع آن ها که در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بازدید از شهر زلزله زده سی سخت، بازدید از چند طرح عمرانی ، نشست با خانواده های شهدا و ایثارگران ، گفت و گو با نخبگان و حضور در شورای اداری از برنامه‌های رئیس جمهوری در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha