هیات مدیره کانال محیط زیست و منابع طبیعی ایران با امضای یک نامه خطاب به رییس فراکسیون محیط زیست مجلس، از او درخواست کرد تا با تعامل فراکسیون و سازمان حفاظت محیط زیست با یکدیگر، در راستای حل ابرچالش های محیط زیستی کشور قدم بردارند.

تعامل فراکسیون محیط زیست مجلس با سازمان حفاظت محیط زیست برای غلبه بر بحران ها / ضرورت تشکیل وزارت محیط زیست و منابع طبیعی

سلامت نیوز: هیات مدیره کانال محیط زیست و منابع طبیعی ایران با امضای یک نامه خطاب به رییس فراکسیون محیط زیست مجلس، از او درخواست کرد تا با تعامل فراکسیون و سازمان حفاظت محیط زیست با یکدیگر، در راستای حل ابرچالش های محیط زیستی کشور قدم بردارند.

 

در این نامه با تاکید بر پیگیری مطالبات میهنی، درخواست شده که برای تشکیل « وزارت منابع طبیعی ومحیط زیست» که ضرورت تاریخی اصلاح ساختار سازمانی برای مدیریت یکپارچه زیست بوم ایران است، تلاش  و اقدام شود.

 

متن نامه به شرح زیر است :

 

به نام خدا

  

سرکار خانم دکتر رفیعی 

رئیس محترم فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی

 

با سلام و تقدیم احترام

 

انتصاب دکتر سلاجقه به سمت ریاست سازمان حفاظت محیط زیست را خدمت سرکار عالی تبریک عرض کرده، چرا که مطلع شدیم در 10 روز اخیر، مدافع این انتصاب شایسته بوده و تلاش هایی را برای تحقق آن داشته اید. از این پس نیز اطمینان داریم تعامل فراکسیون محیط زیست مجلس و سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان دو بازوی محیط زیست ایران، شرایطی مطلوب را برای غلبه بر بحران های محیط زیستی کشور فراهم خواهد کرد.

 

همچنین پیرو بیانیه ی ۱۱ ماده ای که پس از این انتصاب امیدبخش، در پایگاه خبری «سلامت نیوز» خطاب به دکتر سلاجقه منتشر کرده ایم، از شما نیز درخواست می کنیم با بهره گیری از تمامی ظرفیت های سیاسی و حاکمیتی، در راستای پیگیری مطالبات میهنی مصرح در آن بیانیه اهتمام ویژه معمول فرمایید؛ بالاخص تحقق تشکیل «وزارت منابع طبیعی و محیط زیست» که ضرورت تاریخی اصلاح ساختار سازمانی برای مدیریت یکپارچه زیست بوم ایران است؛ به نحوی که پیش از این، تعداد ۱۱۰ تن از استادان دانشگاه های کشور نیز با انتشار نامه ای خطاب به سران نظام، بر ضرورت تشکیل این وزارتخانه تاکید کرده بودند.

 

توفیق سرکار عالی در راه خدمت به سرزمین مادری را از درگاه خداوند مهربان خواستاریم.

 

هیات مدیره کانال محیط زیست و منابع طبیعی ایران

پانزدهم مهر هزار و چهارصد

- نوشین آفتاب طلب؛ پژوهشگر حوزه منابع طبیعی و عضو انجمن ملی اتازیس

- مینا استقامت؛ مدیرعامل انجمن توسعه زیست بوم های پایدار

- رضا شیخ پور؛ روزنامه نگار حوزه منابع طبیعی ایران

- حنیف رضا گلزار؛ پژوهشگر و عضو هیات مدیره جمعیت دیده بان طبیعت

- الهه موسوی؛ روزنامه نگار حوزه محیط زیست و منابع طبیعی ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha