برندهای زیادی هستند که مشخصا محصولات پوستی تولید و عرضه میکنند. متخصصین پوستی فروشگاه عسل بانو جهت آشنایی بیشتر شما با برند بادی شاپ که جز محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای پوستی روز دنیاست به بررسی کامل آن پرداخته اند. پس با ما همراه باشید تا هر آنچه که از برند بادی شاپ میخواهید را به شما بگوییم.

سلامتی و شادابی؛ هدیه بادی شاپ به پوست شما

سلامت نیوز: چقدر پوستت خوب شده! چیکار میکنی انقد پوستت صافه؟ تو چرا هرچی سنت بالاتر میره جوون تر میشی؟

بعد از شنیدن این جملات چه حسی دارید؟ مسلمه که حس خوبی پیدا خواهید کرد. انگیزه تون بالا میره و تبدیل به یه فرد با اعتماد به نفس میشید.

از آنجایی که برای رسیدن به هرچیزی باید تلاش کرد برای داشتن یک پوست صاف، شفاف و یکدست نیز باید یک برنامه روتین روزانه مراقبت از پوست داشت. 

برای مراقبت های پوستی مانند مراقبت های زیبایی لازم به هزینه های گزاف و عمل های زیبایی نیست؛ با یک برنامه ریزی مناسب میتوان حال خوب، شادابی و سلامتی را به پوست صورت خود برگرداند.

برندهای زیادی هستند که مشخصا محصولات پوستی تولید و عرضه میکنند. متخصصین پوستی فروشگاه عسل بانو جهت آشنایی بیشتر شما با برند بادی شاپ که جز محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای پوستی روز دنیاست به بررسی کامل آن پرداخته اند. پس با ما همراه باشید تا هر آنچه که از برند بادی شاپ میخواهید را به شما بگوییم.

  • نام برند : Body shop

  • سال تاسیس: 1976

  • نام موسس: آنیتا رودیک

  • کشور: انگلستان

  • شعار برند: غنی کردن و نه نابود کردن

بیوگرافی موسس برند بادی شاپ؛ خانم آنیتا رودیک

 آنیتا رودیک (Anita Roddick) در سال 1942 و در کشور انگلستان متولد شد. پس از فارغ التحصیلی به واسطه گذراندن دوره معلمی به استخدام سازمان ملل درآمد. همین اتفاق عامل سفرهای متعدد او بود.  در همین سیر و سیاحت ها بود که به فکر تولید محصولات مراقبت از پوست و بدن افتاد. از روز اول در پی تولید محصولاتی بود که دوستدار محیط زیست باشند. روند رشد و پیشرفت آنیتا به قدری سریع بود  که در سال ۲۰۰۴ تعداد فروشگاه ‌های بادی شاپ به ۱۹۸۰ مورد رسیده و به بیش از ۷۷ میلیون مشتری در سراسر دنیا خدمت‌ رسانی می‌کردند.

در حال حاضر برند بادی شاپ ۲٫۵۰۰ شعبه در بیش از 61  کشور جهان دارد. سهام این برند نیز در بازار بورس لندن معامله می‌ شود. بادی شاپ انواع محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از بدن، مراقبت از مو، لوازم آرایشی و عطر را ارائه می دهد، اما پرفروش ترین محصولات بادی شاپ در زمینه مراقبت از پوست هستند که به واسطه آن نیز شناخته میشود.

آنیتا رودیک در طول سال های فعالیت خود جوایزی بسیاری دریافت کرد از جمله دریافت نشان شوالیه از ملکه انگلستان، دکترای افتخاری از دانشگاه ساسکس و چند جایزه بین‌المللی مربوط به فعالیت‌های محیط‌ زیستی. وی سرانجام سپتامبر ۲۰۰۷ در اثر یک بیماری کبدی مزمن در حالی از دنیا رفت که بخش عمده ‌ای از دارایی‌‌ هایش را به خیریه بخشیده بود.

آنیتا رودیک موسس برند بادی شاپ

10 حقیقت درباره برند بادی شاپ

  1. بادی شاپ دومین برند لوازم آرایشی مورد اعتماد در انگلستان است.
  2. در میان برترین برندهای آرایشی دنیا، رتبه ۲۸ را به خود اختصاص داده است.
  3. حامی حقوق حیوانات بوده و یک برند کرولتی فری به حساب می آید، یعنی تمام محصولات خود را بدون تست حیوانی تولید میکند.
  4. مواد اولیه محصولات خود را از سراسر دنیا تهیه میکند. (برگ های درخت چای برای تولید محصولات تی تری از کشور کنیا به صورت دستچین شده تهیه میشود، آلوئه ورا از مکزیک وSeaweed یا همان جلبک دریایی از سواحل جنوب غربی ایرلند تهیه و در محصولات لاین سیوید بکار میرود، میوه کامو کامو در جنگل های آمازون که حاوی درصد بالایی از ویتامین سی است ماده اصلی بکار رفته در ترکیبات محصولات لاین ویتامین سی میباشد و ... )
  5. بسته بندی محصولات بادی شاپ سازگار با محیط زیست و غیر پلاستیکی هستند.
  6. محصولات بادی شاپ فاقد پارابن و سایر مواد مضر برای پوست هستند.
  7. در سال ۲۰۰۶ شرکت لورئال، برند بادی شاپ را خرید.
  8. محصولات بادی شاپ معطر هستند به همین دلیل برای کسانی که نسبت به عطر و رایحه حساسند مناسب نیست.
  9. باعث و بانی تصویب قانون منع آزمایش روی حیوانات به پشتوانه کمپینی با 8 میلیون امضا (این قانون در اتحادیه اروپا وکشورهایی همچون کانادا، برزیل و استرالیا اجرا میشود)
  10. اختصاص قسمتی از سود فروش محصولات برند بادی شاپ به محافظت و احیای مناطق جنگلی از بین رفته با هدف رساندن گونه های جانوری به هم و جلوگیری از خطر انقراضشان

محصولات پوستی بادی شاپ

بادی شاپ محصولات فراوان و متعددی در زمینه مراقبت از صورت، بدن، مو، لوازم آرایشی و عطریات دارد. لاین های مختلف بادی شاپ اعم از تی تری (عصاره درخت چای) ، سیوید (جلبک دریایی) ، ویتامین سی، ویتامین ای و ... به صورت تخصصی برای تایپ های مختلفی پوستی به کار میرود. به طور مثال لاین تی تری مناسب برای افرادی است که پوست مستعد جوش، آکنه و لکه های پوستی دارند. لاین سیوید مناسب برای پوست های چرب با قابلیت کنترل چربی پوست است. لاین ویتامین سی مناسب برای پوست های خشک است. محصولات بادی شاپ کیفیت فوق العاده ای دارند و نسبت به سایر برندهای پوستی قیمت مناسب تری نیز دارند. در کل خرید محصولات این برند نه تنها شما را پشیمان نخواهد کرد بلکه تاثیر استفاده از آن را برخلاف سایر محصولات در کوتاه مدت خواهید دید. پس حتما هنگام خرید محصولات بادی شاپ به اصل بودن آن توجه کنید. فروشگاه عسل بانو با ارائه محصولات بادی شاپ اصل یکی از مهم ترین دغدغه های علاقه مندان برای داشتن برنامه روتین مراقبت پوستی برطرف کرده است.

لاین های مختلف محصولات بادی شاپ

برترین محصولات بادی شاپ

1. شوینده صورت تی تری بادی شاپ:

از بهترین شوینده های صورت حاوی عصاره درخت چای

  • مزایا: این شوینده منافذ صورت را پاک سازی می کند، ضد جوش است، باعث کنترل چربی نیز می شود و پوست را خنک و شاداب می کند.
  • معایب: بوی عصاره درخت چای ممکن است برای بعضی افراد خوشایند نباشد.
  • تجربه مشترک مصرف کنندگان: در کل اگر پوست شما چرب یا جوش دار است این محصول یکی از بهترین شوینده ها برای پوست شماست.

2. کرم شب مغذی بادی شاپ:

از بهترین کرم های مرطوب کننده شب حاوی ویتامین E

  • مزایا: این کرم شب رطوب پوست را در طول شب حفظ کرده، آبرسانی می کند ولی ابدا باعث چربی پوست نمی شود.
  • معایب: به دلیل مرطوب کنندگی قوی مناسب پوست بسیار چرب نیست.
  • تجربه مشترک مصرف کنندگان: اگر از خشکی پوست رنج می برید استفاده از این کرم در طول شب برای پوست شما معجزه می کند.

3. سرم کنستانتره جوانی بادی شاپ:

از بهترین سرم های ضد پیری و تا 99% ارگانیک

  • مزایا: این سرم اثرات جوانسازی، ضد پیری و ضد چروک دارد، وگان و فاقد پارابن است و باعث آبرسانی، یکدستی و درخشندگی پوست می شود.
  • معایب: برای چروک های بسیار عمیق مناسب نیست.
  • تجربه شخصی: اگر اولین علائم پیری را روی صورت خود مشاهده می کنید این سرم می تواند به شما کمک کند.

برترین محصولات body shop

محصولات اصل بادی شاپ فقط در فروشگاه های معتبرعرضه میشوند. توصیه میکنیم قبل از خرید آیتم هایی مانند اورجینال بودن محصول، قیمت، فروشگاه ها و سایت مجموعه جهت خرید حضوری و غیرحضوری، میزان تخصص و توانایی  کارشناسان پوستی جهت امر مشاوره و راهنمایی و را بررسی نمایید.

چنین مواردی شاید به تنهایی تاثیر چندانی در ماهیت محصول نگذارند اما وقتی در کنار هم قرار میگیرند باعث ایجاد اطمینان و اعتماد مشتریان نسبت به آن مجموعه برای خرید میشوند. فروشگاه عسل بانو با دارا بودن تمامی این مزایا فرصت خریدی امن و راحت را برای شما عزیزان فراهم آورده است. ضمن اینکه تمامی محصولات این فروشگاه به طور مستقیم و اصل از خارج از کشور وارد و در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محبوبه ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    من از محصولات بادی شاپ که در سایت عسل بانو هستند استفاده کردم و خیلی راضی بودم