مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از تزریق یک میلیون و ۳۶۱ هزار دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.

فوت 213 نفر دیگر از هموطنان بر اثر کرونا در شبانه‌روز گذشته

سلامت نیوز:مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از تزریق یک میلیون و ۳۶۱ هزار دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.


   به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، در این اطلاعیه آمده است: تا کنون ۴۶ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۵۰۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۰ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۸۸۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۶۷ میلیون و ۲۹ هزار و ۳۸۱ دُز رسید.

 در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۳۶۱ هزار و ۹۱۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد. از دیروز تا امروز ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۶۹ نفر از آنها بستری شدند.

 مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۷۸۵ نفر رسید. 

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۳ هزار و ۸۱ نفر رسید. 

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۲۴۹ هزار و ۹۵۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 ۵ هزار و ۱۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۳۳ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۸۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. 

در حال حاضر ۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۴۸ شهر در وضعیت زرد و ۸۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha