دستیار وزیر و مدیرکل آسیای شرقی و اقیانوسیه وزارت امور خارجه وارد شدن حداقل دو محموله واکسن آسترازنکا به کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

دو محموله واکسن استرازنکا به زودی وارد کشور می‌شود

سلامت نیوز:دستیار وزیر و مدیرکل آسیای شرقی و اقیانوسیه وزارت امور خارجه وارد شدن حداقل دو محموله واکسن آسترازنکا به کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا، «رضا زبیب» دستیار وزیر و مدیرکل آسیای شرقی و اقیانوسیه وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: خبر خوبِ واکسن. بحمدالله تامین واکسن اینقدر عالی شده که نیاز به توییت نیست اما برای تبلیغ واکسن زدن و مهار موج ششم، عرض کنم به جز واردات منظم هفتگی، ان‌شاءالله به زودی حداقل دو محموله استرازنکا هم وارد می‌شود. 


«کریم همتی» رییس جمعیت هلال احمر نیز امروز اعلام کرد که بیست‌ و ششمین محموله واکسن کرونا، امروز (پنجشنبه) در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.


وی ادامه داد: با همکاری وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و معاون اول رییس‌جمهور توانستیم در یک هفته اخیر ۱۸ میلیون دُز واکسن کرونا وارد کشور کنیم که با احتساب این محموله در مجموع، ۷۰ میلیون و ۳۹۰ هزار دُز واکسن توسط جمعیت هلال احمر به کشور وارد شده است.


همچنین روز گذشته یک محموله واکسن روسی «اسپوتنیک وی» شامل ۴۰۰  هزار دوز واکسن در اختیار سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو قرار گرفت و این محموله، امروز پنجشنبه به تهران ارسال خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha