سلامت نیوز: فرماندار مشهد گفت: باید فرهنگسراهای سلامت در مناطق كم برخوردار شهر به وجود آمده و افراد آموزش دیده مامور فعال كردن مشاركت مردم این مناطق شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس از مشهد، حسن موحدیان ظهر امروز در جلسه كمیسیون بهداشت و درمان در مشهد اظهار داشت: در بحث توانمندسازی خانواده عقب ماندگی‌های زیادی وجود دارد و صرف هرگونه هزینه در این بخش، نوعی سرمایه‌گذاری برای شهر است.
وی با بیان اینكه اصل موضوع كار باید در مناطق ضعیف جامعه شكل بگیرد، گفت: موضوع سلامت بسیار مهم است و باید بر روی قسمت‌هایی كه مشكلات عدیده‌ای دارند متمركز شویم.

در ادامه این جلسه، مدیر فرهنگسرای سلامت شهرداری مشهد تصریح كرد: فرهنگسرای سلامت در منطقه 12 شهرداری است و موضوعات اصلی آن آسیب‌های اجتماعی، بهداشت و سلامت روان است.

كوچه باغی گفت: مخاطبان اصلی فرهنگسرا زنان خانه‌دار هستند و برنامه‌های خوبی برای به مشاركت گرفتن آنان تدارك دیده شده است.
وی با بیان اینكه هر 15 روز یكبار 430 نفر از زنان خانه‌دار آموزش می‌بینند، افزود: همچنین در طرح مسجد ما برای تمام گروه‌ها بسته‌های آموزشی در نظر گرفته شده كه بیشتر با نگاه پاكیزگی و بهداشت محیط است.

مدیر فرهنگسرای سلامت شهرداری مشهد تاكید كرد: همچنین در حوزه ورزش به ورزش‌های آپارتمانی پرداخته شده است.
وی تاكید كرد: فرهنگسراها بصورت ستادی عمل می‌كنند و توزیع منطقه‌ای دارند اما برنامه‌ها برای كل شهر است و قلعه ساختمان، همت آباد و دیگر مناطق كم برخوردار را نیز در بر می‌گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha