مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مجموع واکسن های کرونا تزریق شده در ایران از ۷۵ میلیون دُز گذشت.

درگذشت ۱۶۷ هم‌وطن دیگر / مجموع واکسن های کرونا تزریق شده در ایران از ۷۵ میلیون دُز گذشت

سلامت نیوز:مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مجموع واکسن های کرونا تزریق شده در ایران از ۷۵ میلیون دُز گذشت.


   به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، این اطلاعیه به شرح زیر است: تا کنون ۴۹ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۲۰۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۶ میلیون و ۶ هزار و ۱۰۹ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۷۵ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۳۱۷ دُز رسید.

 در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۲۶۶ هزار و ۶۳۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد. از دیروز تا امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۸۳ نفر از آنها بستری شدند. 

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۶۷ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۴ هزار و ۴۲۳ نفر رسید.

 خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۳۴۷ هزار و ۴۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. 

۴ هزار و ۶۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. 

تا کنون ۳۴ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۸۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 در حال حاضر ۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha