سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

مردی که حدود یک‌ سال قبل پسربچه‌ای سه‌ساله را به قتل رسانده و جسدش را کنار رودخانه‌ای رها کرده بود، عاقبت دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.

دستگیری قاتل پسربچه 3‌ساله

سلامت نیوز: مردی که حدود یک‌ سال قبل پسربچه‌ای سه‌ساله را به قتل رسانده و جسدش را کنار رودخانه‌ای رها کرده بود، عاقبت دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، این کودک که امیرعلی نام داشت همراه خانواده‌اش در شهرستان بستان‌آباد استان آذربایجان شرقی زندگی می‌کرد. او وقتی برای بازی به کوچه رفت، ناپدید شد. صبح روز ۲۱ آبان سال گذشته مادر امیرعلی از خواهر هشت‌ساله او خواست از سر خیابان سبزی بخرد. این زن خودش جلوی در رفت تا مراقب دخترش باشد. امیرعلی نیز در همین مدت مشغول بازی در کوچه شد. دقایقی بعد مادر امیرعلی مشغول صحبت با یکی از آشنایان شد و لحظاتی بعد دید از پسرش خبری نیست.

او همه‌جا را دنبال این کودک سه‌ساله گشت اما اثری از وی نیافت. ساعتی بعد خانواده امیرعلی با مراجعه به پلیس آگاهی بستان‌آباد خبر گم‌شدن او را اعلام کردند. این‌گونه بود که تجسس‌ها برای یافتن ردی از این پسربچه آغاز شد. اگرچه در حوالی محل سکونت این خانواده دوربین مداربسته وجود داشت، مه‌آلودبودن هوا باعث شده بود تصویر مشخص و قابل استفاده‌ای ضبط نشود. خانواده امیرعلی که به‌شدت نگران فرزندشان بودند به تمامی بیمارستان‌ها سر زدند و از اهالی شهر درخواست کمک کردند ولی هیچ‌یک از این کارها فایده‌ای نداشت. آنها سپس عکس امیرعلی را در فضای مجازی منتشر کردند تا اگر کسی او را دیده و خبری دارد موضوع را اطلاع بدهد؛ اما این روش نیز برای یافتن کودک گم‌شده بی‌ثمر بود. از سویی پلیس فرضیه آدم‌‌ربایی با انگیزه باج‌خواهی را مردود دانست، زیرا هیچ فردی با خانواده امیرعلی تماس نگرفته و درخواستی را مطرح نکرده بود. خانواده امیرعلی سه روز دشوار را پشت سر گذاشتند و در تمام این مدت منتظر بودند تا فرزند خود را دوباره به آغوش بکشند اما این انتظار آنها پایان تلخی داشت. مردی چوپان که از کنار رودخانه‌ای در منطقه علیجان بستان‌آباد می‌گذشت، وقتی چشمش به یک گونی افتاد که مشکوک به‌ نظر می‌رسید، جلو رفت و در گونی را باز کرد.

او ناگهان خودش را در برابر جسد یک کودک دید و بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع داد. مأموران به‌سرعت خود را به محل کشف جسد رساندند و متوجه شدند این جنازه متعلق به امیرعلی است. جسد امیرعلی که به‌ طرز بی‌رحمانه‌ای کشته شده بود، به پزشکی قانونی فرستاده شد و تحقیقات گسترده برای شناسایی قاتل یا قاتلان این کودک آغاز شد.

کارآگاهان در همان بدو تحقیقات نام سه نفر را به‌عنوان مظنون در پرونده ثبت و آنها را با دستور قضائی بازداشت کردند اما بازجویی‌های تخصصی از این افراد نشان داد آنها بی‌گناه هستند و ارتباطی با ماجرای کشته‌شدن این کودک ندارند. کارآگاهان بعد از آن به تفحص‌های خود ادامه دادند تا اینکه بالاخره درحالی‌که نزدیک به یک‌ سال از وقوع جنایت می‌گذشت سرنخ‌هایی از عامل قتل به‌ دست آوردند و توانستند او را دستگیر کنند. متهم بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و به کشتن پسر سه‌ساله اعتراف کرد. هنوز از انگیزه این فرد برای ارتکاب جنایت خبری منتشر نشده و محمدعلی نایب‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد، اطلاعات بیشتر در این ارتباط را به بعد از تکمیل پرونده موکول کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha