استاد بیماری های عفونی با بیان اینکه تعداد بیماران بدحال بیشتر شده است، گفت: چون تجمعات زیادتر شده و سطح واکسیناسیون دو دُز به حد مطلوب نرسیده است،خیلی نگران پیک بعدی هستیم

افزایش بیماران «بدحال کرونایی» در مراکز درمانی/نگران «پیک ششم» هستیم

سلامت نیوز:استاد بیماری های عفونی با بیان اینکه تعداد بیماران بدحال بیشتر شده است، گفت: چون تجمعات زیادتر شده و سطح واکسیناسیون دو دُز به حد مطلوب نرسیده است،خیلی نگران پیک بعدی هستیم


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،مینو محرز، استاد بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی تهران  در پاسخ به این پرسش که «وضعیت کنونی کرونا در کشور را چگونه ارزیابی می کنید؟»، اظهار داشت: در بیمارستانهای دولتی مراجعه بیماران کمی بیشتر شده است، اما به آن شدت نیست.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدارس باز می شود و تقریبا ادارات همه حضور دارند قاعدتا احتمال دارد ابتلا بیشتر شود؛ اما نسبت به پیک قبلی که وحشتناک بود، مقداری افت کرده است.


استاد بیماری های عفونی با بیان اینکه مشکل کنونی این است که تعداد بیماران بدحال بیشتر شده است، گفت: در فصل سرما تجمع افراد بیشتر شده و پنجره ها بسته می شود.


محرز افزود:چون تجمعات زیادتر شده و سطح واکسیناسیون دودز به حد مطلوب نرسیده است،خیلی نگران پیک بعدی هستیم؛ با توجه به اینکه وقتی مدارس کامل باز شود و اینکه اکنون نیز تجمعات بیشتر شده، این موضوع نگران کننده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha