رییس جمهور با تاکید بر ضرورت جدیت در اقدامات پیشگیرانه از کرونا و پرهیز از هرگونه عادی‌انگاری، گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها در سراسر کشور باید همچنان آمادگی خود را در مقابله با بیماری کرونا حفظ کنند.

پرداخت مطالبات کادر درمان کشور با اولویت انجام شود

سلامت نیوز:رییس جمهور با تاکید بر ضرورت جدیت در اقدامات پیشگیرانه از کرونا و پرهیز از هرگونه عادی‌انگاری، گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها در سراسر کشور باید همچنان آمادگی خود را در مقابله با بیماری کرونا حفظ کنند.


به گزارش سلامت نیوزبه نقل از وبدا ، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن اشاره به رفع برخی محدودیت‌‌های کرونایی در کشور، گفت: اولویت اصلی، حفظ و صیانت از سلامت دانش‌آموزان، دانشجویان، ‌کارگران و آحاد مردم است و حتماً باید بازگشایی‌ها همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و جایگزینی روش‌های هوشمند باشد.


به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،آیت‌الله رئیسی با انتقاد از سست شدن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حمل و نقل زمینی و هوایی، گفت: نباید با پایین‌ آمدن آمار و شاخص‌های ابتلا به کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دچار سستی شود.


آیت‌الله رئیسی با تاکید بر بروزرسانی شیوه‌نامه‌های پیشگیری از کرونا، گفت: باید وزارت بهداشت و درمان با همکاری سایر دستگاه‌ها برای بروزرسانی این شیوه‌نامه‌ها اقدام کند.


رییس جمهور با تاکید بر ضرورت حمایت از واکسن‌های ایرانی، گفت: دانشمندان و متخصصان کشورمان تلاش ارزشمندی در تولید واکسن داخلی داشتند که باید از آن‌ها حمایت حقوقی و مالی شود.


آیت‌الله رئیسی در ادامه با قدردانی از تلاش و فداکاری کادر بهداشت و درمان تأکید کرد: پرداخت مطالبات کادر درمان کشور با اولویت انجام شود.


رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود تشویق و اقناع‌سازی مردم برای تزریق واکسن را حائز اهمیت دانست و گفت: لازم است تاثیر دریافت واکسن برای جامعه به خوبی تبیین شود تا شاهد افزایش روند واکسیناسیون و رسیدن به آمار بالای ۸۰ درصد در این زمینه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha