دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 320402

کاپوچینو نوشیدنی ‌است که از قهوه به دست می‌آید و به اندازه یک فنجان اسپرسو دارای کافئین است. کاپوچینو به صورت ترکیبی از دو شات قهوه اسپرسو، شکر و مقداری شیر به اندازه معین تشکیل می‌شود.

کاپوچینو خوشمزه و ضد استرس

سلامت نیوز:کاپوچینو  نوشیدنی ‌است  که از قهوه به دست می‌آید و به اندازه یک فنجان اسپرسو دارای کافئین است. کاپوچینو به صورت ترکیبی از دو شات قهوه اسپرسو، شکر و مقداری شیر به اندازه معین تشکیل می‌شود.


6 فایده مصرف کاپوچینو
  سلامتی کبد
  تقویت حافظه کوتاه مدت
  کاهش درد میگرن
  کاهش استرس
  کاهش خطر بروز آلزایمر
  کاهش احتمال بروز سرطان


  طرز تهیه کاپوچینو | شیر را روی گاز درون ظرفی مناسب گرم کنید. صبر کنید تا شیر کف کند ولی مراقب سرازیر شدن آن باشید. ظرف را از روی گاز بردارید و کنار بگذارید.سپس با استفاده از یک همزن، شیر را هم بزنید تا فوم و کف دلخواه پایدار از شیر به دست آید. برای این مرحله شما باید با طرز تهیه قهوه آشنایی داشته باشید.

یک دبل شات اسپرسو تهیه کنید و کنار بگذارید.کاپوچینوی کلاسیک از یک سوم قهوه اسپرسو، یک سوم شیر همزده گرم شده و یک سوم فوم تشکیل می‌شود. می‌توانید روی کاپوچینو را با شکلات، وانیل یا طعم‌دهنده‌های دیگر تزیین کنید.


 نکات |  ایتالیا مهد تولد کاپوچینو شناخته می‌شود. در اروپا بیشتر به‌عنوان صبحانه میل می کنند، اما آمریکایی ها ترجیح می‌دهند در طول روز و بعد از شام کاپوچینو بنوشند.

منبع:خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha