دبیر کل خانه پرستار ایران با اشاره به مشکل دریافتی پرستاران گفت: تامین منابع برای پرداخت فوق العاده خاص این قشر باید هرچه سریع تر انجام شود.

پرستاران کم‌ترین حقوق را در میان کارمندان دولت دریافت می‌کنند

سلامت نیوز:دبیر کل خانه پرستار ایران با اشاره به مشکل دریافتی پرستاران گفت: تامین منابع برای پرداخت فوق العاده خاص این قشر باید هرچه سریع تر انجام شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، ،محمد شریفی مقدم دبیرکل خانه پرستار ایران با اشاره به لزوم پرداخت فوق العاده خاص پرستاران در شرایط کرونایی کشور اظهار کرد: در شرایط کنونی پرستاران در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا و مواجهه با این ویروس قرار دارند اما متاسفانه میزان پرداختی آنها بسیار پایین است.امروزه پرستاران کم ترین حقوق را در میان کارکنان دولت دریافت می کنند که این مسئله نگران کننده است.


او ادامه داد: پرداخت فوق العاده خاص پرستاران از اهمیت بالایی برخوردار است و منابع آن هرچه سریع تر باید تامین و این فوق العاده باید پرداخت شود.


دبیر کل خانه پرستار ایران بیان کرد: تمام دستگاه ها منابع لازم برای پرداخت کارمندان خود را تامین می کنند اما متاسفانه وزارت بهداشت در این زمینه اقدامات لازم و کافی را برای تعیین منابع و بودجه برای اجرای طرح پرداخت فوق العاده خاص پرستاران انجام نداده است.  پرستاران به دلیل مشکلات مالی مجبور بوده در چند شیفت روزانه کار کنند تا از عهده هزینه های زندگی بربیایند.


شریفی مقدم گفت: پرستاران واجب ترین گروه در شرایط کرونایی برای دریافت فوق العاده خاص هستند زیرا میزان پرداختی آنها به خصوص در مقایسه با کار سخت و حساس شان بسیار کم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha