شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 320987

از سال‌ها پیش از روغن های گیاهی برای تأثیر مثبت بر باروری در مردان و زنان استفاده شده است. در این مطلب به شما می گوییم که چه روغن هایی اگر به صورت اسانس یا حتی شمع دود شوند می تواند سلامت باروری در زنان را تقویت کرده و شانس بارداری شما را افزایش دهد. این روغن ها نه تنها باروری شما را بهبود می بخشد، بلکه ذهن شما را راحت می کند، خلق و خوی شما را بهتر می کند و استرس را کاهش می دهد.

روغن‌های گیاهی که باعث افزایش باروری خواهدشد

سلامت نیوز:از سال‌ها پیش از روغن های  گیاهی برای تأثیر مثبت بر باروری در مردان و زنان استفاده شده است. در این مطلب به شما می گوییم که چه روغن هایی اگر به صورت اسانس یا حتی شمع دود شوند می تواند سلامت باروری در زنان  را تقویت کرده و شانس بارداری شما را افزایش دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ، این روغن ها نه تنها باروری شما را بهبود می بخشد، بلکه ذهن شما را راحت می کند، خلق و خوی شما را بهتر می کند و استرس را کاهش می دهد.


  روغن گل همیشه بهار
این روغن ضد التهاب به تنظیم چرخه قاعدگی کمک می کند، درد و  ناراحتی قاعدگی را درمان  و موجب درمان کیست تخمدان می شود . بنابراین، می توان از آن برای تقویت باروری استفاده کرد.


  روغن مریم گلی
 این روغن بر سطح استروژن در بدن تأثیر می گذارد و به تنظیم طبیعی هورمون ها کمک می کند. میل جنسی را تقویت می کند که نقشی کلیدی در کمک به باردار شدن دارد.


 روغن اوکالیپتوس
 این روغن اثر تسکین دهنده بر ذهن و بدن دارد. تولید مخاط دهانه رحم را افزایش می‌دهد و فیبروم های رحمی و عفونت های دهانه رحم را درمان می‌کند.


 روغن کندر
 استرس را از بین می برد و انرژی را باز می‌گرداند و در نتیجه بر باروری اثر مثبت می‌گذارد همچنین به تسکین علایم فیبروم رحم، آندومتریوز و التهاب رحم که می تواند بر باروری شما تأثیر بگذارد کمک می کند.


 روغن یاس
 رایحه  تند این گل برای تقویت میل جنسی شناخته شده است و خلق و خوی شما را عاشقانه می کند. همچنین از سلامت کلی باروری حمایت می کند.


 روغن استوقودوس
به کنترل نوسانات خلقی به دلیل نبود تعادل هورمونی کمک می کند. همچنین استرس را کاهش می دهد و سیستم غدد درون ریز را متعادل می‌کند.


 روغن چوب صندل
این روغن سطح تستوسترون را در بدن تنظیم می‌کند که برای زنان هم  ضروری است .


روغن ترخون
 این روغن در تنظیم سیکل قاعدگی موثر است  و باعث کاهش دردهای قاعدگی می‌شود .
 بنابراین به شانس باروری شما با بهبود سلامت باروری کمک می کند.


 روغن بومادران
 این روغن سم زداست و  جریان خون  را در اطراف ناحیه لگن افزایش می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha