وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد، طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۷ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و این درحالیست که تلفات کرونا در ۱۰ استان کشور در این بازه زمانی صفر یا یک شده است.

فوت ۸۷ نفر دیگر بر اثر کرونا/تلفات کرونا در ۱۰ استان صفر یا یک شد

سلامت نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد، طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۷ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و این درحالیست که تلفات کرونا در ۱۰ استان کشور در این بازه زمانی صفر یا یک شده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ​ایرنا ، تلفات کرونا هرچند کاهشی اما سینوسی است، روز گذشته(جمعه) تعداد فوتی ها 86 نفر اعلام شد که پایین ترین تعداد فوتی پس از عبور خیز پنجم کرونا است اما امروز دو فوتی به به این فهرست مرگ روزانه ویروس شاخدار اضافه شد. 


براساس اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۸۳ نفر از آنها بستری شدند.


مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۱۰۱ نفر رسید.
طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۵۴۹ نفر رسید.
همچنین در شبانه روز گذشته، در ۱۰ استان کشور، مرگ و میر صفر یا یک نفر گزارش شده است.
تا کنون ۵ میلیون ۸۵۳ هزار و ۶۶ نفر از بیماران نیز بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.


سه هزار و ۳۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون ۳۸ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۲۴۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.


همچنین تا کنون ۵۷ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۸۵۳ نفر دُز اول، ۴۶ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۳۳۷ نفر دُز دوم و ۹۴۸ هزار و ۱۶۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰۴ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۳۵۸ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۳۲۴ هزار و ۷۸۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
در حال حاضر هیچ شهری در کشور در وضعیت قرمز کرونایی نیست اما ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۱۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha