وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد سلامت مدیریت بیماری کرونا در وزارت بهداشت در حکمی، دکتر کمال حیدری را به عنوان جانشین خود در این ستاد انتخاب کرد.

حیدری جانشین عین‌اللهی در ستاد سلامت مدیریت بیماری کرونا شد

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد سلامت مدیریت بیماری کرونا در وزارت بهداشت در حکمی، دکتر کمال حیدری را به عنوان جانشین خود در این ستاد انتخاب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی روز شنبه در این حکم خطاب به حیدری تصریح کرد: نظر به جایگاه وزارت بهداشت به عنوان دبیرخانه ستاد ملی کرونا و با عنایت به مصوبات یکصد و هفدمین جلسه شورای معاونین و پیرو تشکیل ستاد «سلامت» مدیریت بیماری کرونا در این وزارت، بدینوسیله جنابعالی بعنوان جانشین اینجانب تعیین می گردید تا وظایف ذیل را به انجام برسانید.

وی افزود: امید است که با اتکال به خداوند متعال و همکاری اعضای محترم ستاد ملی و کمیته/کارگروه ها در جهت کنترل، پیشگیری و بازتوانی عوارض این بیماری نقش موثری در راستای اهداف نظام سلامت بردارید.

نظارت و پیگیری تشکیل کمیته/کارگروه ها، تصویب پیشنهادات کارگروه های جانبی، ویرایش پیشنهادات و ارائه آنها به ستاد ملی کرونا، اخذ مصوبات از ستاد ملی، نظارت بر اجرای مصوبات و ارائه گزارش هفتگی به ستاد ملی از مواردی است که عین اللهی در این حکم بر اعمال آنها تاکید کرده است.

کمال حیدری سمت معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را برعهده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha