رئیس سازمان بهزیستی كشور گفت: 50 درصد مدیران سازمان در ستاد و استانها از فارغ التحصیلان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازفارس،‌ ابوالحسن فقیه، امروز در مراسم تودیع محمد تقی جغتایی، رئیس سابق دانشگاه علوم بهزیستی و معارفه شهربانو نخعی، رئیس جدید این دانشگاه كه با حضور وزیر و معاون سابق وزارت رفاه، رئیس اسبق سازمان بهزیستی و معاون آموزشی وزیر بهداشت برگزار شد، افزود:‌ امروز كارشناسان و متخصصانی كه از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بیرون آمده‌اند تفكر حكومت را به سمت توجه به رفاه اجتماعی هدایت كرده‌اند به طوری كه به جرئت می‌توان گفت فكر ایجاد وزارت رفاه از این دانشگاه بیرون آمد.
وی ادامه داد: این دانشگاه منشا تحولات بزرگ در جامعه است و محیط آماده‌ای برای جهش علمی كشور در عرصه مسائل اجتماعی است به خصوص اینكه این دانشگاه محل پیوند سازمان بهزیستی و وزارت رفاه با وزارت بهداشت و درمان است و اكنون كه توجه به عوامل اجتماعی موثر بر سلامت در وزارت بهداشت را شاهد هستیم قطعا در آینده نقش این دانشگاه در ارتقای سطح سلامت جامعه پررنگتر می‌شود.
در این مراسم كه در تالار اجتماعات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد جمع زیادی از دانشجویان و استاتید این دانشگاه حاضر بودند به نحوی كه جای نشستن نبود و دهها نفر از دانشجویان ایستاده مراسم را دنبال می‌كردند، آنان با تشویقهای پیاپی از جغتایی، رئیس و بنیانگذار این دانشگاه قدردانی كردند.
در آغاز این مراسم سازمند و اقلیما از اساتید پیشكوت این دانشگاه به نیابت از استادان این دانشگاه از تلاشهای جغتایی در اعتلای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی قدردانی كردند كه با تشویق حضار همراه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha