سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به تشدید آلودگی هوا آمبولانس های این مرکز در میادین اصلی و پرازدحام پایتخت مستقر شدند.

آلودگی هوا، اورژانس را به میادین اصلی پایتخت کشاند

سلامت نیوز: سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به تشدید آلودگی هوا آمبولانس های این مرکز در میادین اصلی و پرازدحام پایتخت مستقر شدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا ، یحیی صالح طبری در این باره افزود: آمبولانس های اورژانس تهران به منظور خدمات رسانی به شهروندان در میادین تجریش، انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، آزادی و راه آهن مستقرند.

به گفته وی، در هر کدام از این میادین ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موبایل کلینیک مستقر است.


سرپرست مرکز اورژانس تهران ادامه داد: شهروندان باید در صورت احساس تنگی نفس، دو بینی، سردرد، سرگیجه و تهوع به عوامل اورژانس مراجعه کنند تا به مشکل آنها رسیدگی و اقدامات لازم انجام شود، همچنین در صورت نیاز به خدمات بیشتر، عوامل اورژانس شهروندان را به مراکز درمانی انتقال می‌دهند.


وی خاطرنشان کرد: استقرار اورژانس از ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا ساعت ۸ شب ادامه خواهد داشت و همچنین به شهروندان توصیه می کنیم از تردد غیرضرور در شهر خودداری کنند.



به گزارش مرکز اورژانس تهران، کیفیت هوای پایتخت، امروز (چهارشنبه) از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون با شاخص لحظه‌ای ۱۵۴، در شرایط ناسالم(قرمز) برای همه گروه ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha