سلامت نیوز :طی شبانه روز گذشته متاسفانه 34 بیمار کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند. همچنین در این بازه زمانی، در ۲۰ استان کشور هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت نشده و ۵ استان نیز یک فوتی داشته‌اند.

پس از ۵۸۰ روز؛ فوتی‌های روزانه کرونا در ایران به ۳۴ نفر رسید

به گزارش سلامت نیوز، بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۶ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۴۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۷۲۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۴۳۴ نفر رسید.

در شبانه رو گذشته ۲۵ استان کشور، مرگ و میر صفر و یک داشته اند اما بیشترین تعداد موارد فوت بیماران کرونایی مربوط به استانهای اصفهان با ۱۳ نفر، آذربایجان شرقی با ۵ نفر، تهران با ۴ نفر، فارس با ۳ نفر و خراسان رضوی و سیستان و  بلوچستان با ۲ نفر بوده است. در این بازه زمانی، در ۲۰ استان کشور هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت نشده و ۵ استان نیز، یک فوتی داشته اند.

پس از ۵۸۰ روز، مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی به ۳۴ نفر رسید. آخرین بار ۵ خردادماه سال گذشته، ۳۴ فوتی در روز ثبت شده بود.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۲۸ هزار و ۴۹۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

دو هزار و ۷۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۱ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۹۸۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha