سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 3333

وزارت بهداشت هنوز با 170 میلیارد تومان دیون و بدهی قبلی به پرسنل كه از سال‌های قبل مانده، مواجه است و معاون این وزارتخانه می‌گوید با توجه به افزایش حقوق پرسنل پیش‌بینی می‌كنیم امسال هم با كسری بودجه مواجه شویم.

رحمت‌الله حافظی، معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در گفت‌و‌گو با فارس‌ افزود: با توجه به افزایش حقوق‌های پرسنل دستگاه‌های دولتی پیش‌بینی این است كه همه دستگاه‌های دولتی و نه فقط وزارت بهداشت امسال با كسری بودجه مواجه بشوند ولی با توجه به این‌كه هنوز ضوابط اجرایی بودجه 86 ابلاغ نشده است منتظریم تا پس از ابلاغ این ضوابط میزان كسری بودجه احتمالی را محاسبه كنیم.
وی ادامه داد: بیش‌ترین كسری‌هایی كه اكنون پیش‌بینی می‌شود در فصل حقوق پرسنل خواهد بود.
معاون وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت سال گذشته با 670 میلیارد تومان كسری بودجه مواجه بود كه مجلس در اواخر سال با برداشت از صندوق ذخیره ارزی 504 میلیارد تومان آن را جبران كرد ولی هنوز 170 میلیارد تومان از كسری اعتبارات وزارت بهداشت كه مربوط به دیون پرسنلی سال‌های قبل است، باقی‌مانده است.
وی افزود: به معاونان پشتیبانی دانشگاه‌های علوم پزشكی ابلاغ شده است كه در سال 86 تمركز ویژه‌ای روی مدیریت منابع اعمال كنند تا هم در بخش نیروی انسانی و هم فضای فیزیكی با مدیریت منابع از ایجاد كسری بیش‌تر جلوگیری شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha