سلامت نیوز : رنگ شناسان همواره رنگ طوسی را از دیگر رنگ­ها جدا می­دانند و این رنگ را با نام رنگ حقیقت خطاب می­کنند. رنگ طوسی یا همان خاکستری یکی از مهمترین رنگ­ها برای آرامش اعصاب چشم است. در واقع اصلی­ترین رنگی که چشم و مغز به آن احتیاج دارد رنگ طوسی است. از ترکیب یک رنگ اصلی مثل قرمز با یک رنگ فرعی مثل بنفش رنگ طوسی حاصلی می­شود. این رنگ در دسته رنگ­های خاص قرار دارد اما استفاده بیش­از حد آن چندان مناسب نیست.

8 روش برای استفاده از رنگ طوسی در استایل زنانه

رنگ شناسان همواره رنگ طوسی را از دیگر رنگ­ها جدا می­دانند و این رنگ را با نام رنگ حقیقت خطاب می­کنند. رنگ طوسی یا همان خاکستری یکی از مهمترین رنگ­ها برای آرامش اعصاب چشم است. در واقع اصلی­ترین رنگی که چشم و مغز به آن احتیاج دارد رنگ طوسی است. از ترکیب یک رنگ اصلی مثل قرمز با یک رنگ فرعی مثل بنفش رنگ طوسی حاصلی می­شود. این رنگ در دسته رنگ­های خاص قرار دارد اما استفاده بیش­از حد آن چندان مناسب نیست.

استفاده از رنگ طوسی در لباس ها هم قواعد و قانون خاصی دارد که با رعایت آنها استایل زیبایی خواهید داشت و عدم رعایت این نکات استایل شما را به یک استایل معمولی تبدیل خواهد کرد. برای دانستن بیشتر در مورد لباس­هایی با رنگ طوسی و معرفی چند استایل زیبا با ما همراه باشید.

تناژهای مختلف طوسی را به­کار ببرید

انتخاب رنگ­های یکی از جنبه­های هیجان انگیز دنیای مد است. این کار جذاب را حتی می­توانید با به­کار بردن جنس­های مختلف پارچه و تناژ مختلفی از یک رنگ انجام دهید. به عنوان مثال رنگ طوسی که طیف میان دو رنگ سفید و مشکی است تناژهای مختلفی دارد و تمامی این تناژها به خودی خود زیبا هستند. به کار بردن 2 یا 3 تناژ مختلف از رنگ طوسی در کنار هم البته با انتخاب هوشمندانه جنس لباس یک استایل متفاوت برایتان خواهد بود. شما باید تمام تناژ سفید تا مشکی را در استایلتان جای دهید. از شلوار سفید استفاده کنید. به یک پانچ طوسی با تناژ تیره احتیاج دارید. بهتر است آستین پانچ کمی کوتاه باشد تا بافتی که از زیر می­پوشید به خوبی مشخص شود. به یک بافت طوسی با تناژ روشن احتیاج دارید. برای هوای سرد از یک دستکش بافتنی طوسی به رنگ پانچ خود استفاده کنید. تا حد امکان قد پانچ را کوتاه انتخاب کنید. رنگ نیم بوت بهتر است مشکی باشد. نیم بوت­های یخ شکن که امسال ترند شده اند را با این استایل امتحان کنید.

استایل مجلسی

8 روش برای استفاده از رنگ طوسی در استایل زنانه

رنگ طوسی به همان اندازه که میتواند یک استایل مینیمال باشد به همان اندازه هم برای استایل­های مجلسی خاص و جذاب است. این رنگ در دسته رنگ­های خنثی قرار دارد و می­شود آن را با بعضی رنگ­های گرم استفاده کرد. از یک استایل خاص شروع می­کنیم.

به یک پالتو بلند فوتر کوبیده به رنگ طوسی احتیاج دارید. قد پالتو بهتر است تا یک وجب پایین زانو باشد. از یک جوراب شلواری ضخیم استفاده کنید. نیم بوت پاشنه دار مشکی بپوشید و برای زیر پالتو از بافت زرشکی و دامن پیلی­دار مشکی استفاده کنید. در انتخاب شال و روسری کمی وقت بگذارید و ترکیب رنگی را بیابید که مشابه این استایل باشد.

هودی

هودی در تمام رنگ­ها جذاب و راحت است. هودی کلاه­دار درمیان دختران و پسران نوجوان بسیار پرطرفدار است. اکنون زمان استفاده از یک هودی طوسی با تناژ ملایم و یک نیم­بوت به همان رنگ است. شلوار مشکی جذب و پالتو مشکی کوتاه را با این استایل امتحان کنید. کلاه مشکی بافتنی به همراه یک آرایش ملایم را فراموش نکنید. پالتویی بخرید که حالت آزاد و راحتی داشته باشد و قسمت پایین آن کمی گشاد تر باشد. پالتو جذب با این استایل همخوانی ندارد.

کت چرم

8 روش برای استفاده از رنگ طوسی در استایل زنانه

چرم همیشه بهترین است. استایل چرم مناسب مهمانی و دورهمی ها است و از طرفی این سبک پوشش را می­توانید با کمی تغییر در محل کار و محیط­های اداری هم بپوشید.

کت یا کاپشن چرم زنانه با رنگ مشکی به همراه بافت طوسی با تناژ تیره را به همراه شلوار جذب مشکی بپوشید. نیم بوت پاشنه دار طوسی هم رنگ بافت­تان احتیاج دارید. استایل شما تقریبا تکمیل است. بسته به اینکه می­خواهید این استایل را در چه مکانی داشته باشید می­توانید از کلاه پوست خزدار یا از شال مشکی بافت استفاده کنید.

استایل خاص دیگری که با کت چرم می­توانید داشته باشید، پوشیدن یک کت بلند چرم است. قد کت تا یک وجب زیر زانو باشد و در زیر آن لباس کرم رنگ پشمی بپوشید و از یک لگ چسبان استفاده کنید. رنگ لگ و کت را مشکی انتخاب کنید. کلاه یا شال خود را با رنگ لباس­تان ست کنید. کلاه پوست خزدار و کرم رنگ استایل­تان را بی­نظیر و زیبا می­کند. در پایان خواندن نکاتی در مورد خرید کت چرم در این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم .

  1. طوسی و قرمز

ترکیب محبوب دیگری که می­توانید برای استایل زمستانی استفاده کنید طوسی و قرمز است. بافت یا پیراهن پشمی مشکی رنگ ساده به همراه کت یقه انگلیسی قرمز رنگ و یک شلوار پارچه­ای چهارخانه طوسی، مشکی بپوشید. شلوارپارچه­ای چهارخانه استایلتان را به استایل­های کلاسیک نزدیک خواهد کرد. با این ترکیب می­توانید از نیم بوت با ساق کوتاه مشکی استفاده کنید.

  1. پالتو خزدار با لگینگ زنانه

پالتوهای طرح پوست دوسالی است که طرفداران خود را پیدا کرده است. این پالتوها با دوختی ساده و خزهای طرحدار به همراه لگ براق و کمر گنی زنانه و نیم بوت جیر پاشنه­دار عالی می­شوند. کلاه طرح پوست یا پوست اصل هم در کنار این استایل بسیار خاص و جذاب خواهد بود.

  1. استایل دخترانه خاص

استایل دخترانه با لباس پشمی صورتی و یک پالتو طوسی با تناژ روشن مناسب دختران کم سن و سال است. از این ترکیب به همراه دامن پیلیسه و جوراب شلورای و کلاه و شال سفید استفاده می­کنند. قد پالتو باید تا روی زانو باشد و دامن یک وجب پایین تر از پالتو باشد. جلوی پالتو را نبندید چون زیبایی استایل شما به ترکیبی است که در زیر پالتو پوشیده­اید. دامن خود را روی لباس پشمی بیاورید و یک کمربند باریک برای دامن بزنید. یک بوت ساق دارد بندی هم به همراه این استایل بپوشید.

  1. طوسی و سبز یشمی

ترکیب زیبایی دیگری که با رنگ طوسی می­توانید داشته باشید با استفاده از رنگ سبز یشمی است. ترجیحا از یک پالتو کتی یقه آرشال یا یقه انگلیسی استفاده کنید. شلوار چهارخانه طوسی به همراه یک کفش چرمی عسلی این ترکیب را یک ترکیب عالی خواهد کرد.

استایل­های متنوع زیادی را می­توانید با رنگ طوسی داشته باشید. طوسی یک رنگ خنثی است که می­توانید آن را با تمامی رنگ ها مانند زرد، نارنجی، زرشکی، قرمز، سرمه­ای، آبی، خردلی و سایر رنگ­ها بپوشید. حتی می­توانید از لباس­های راه­راه طوسی با رنگ­های مختلف استفاده کنید. امیدواریم استایل­هایی که در اینجا به آنها اشاره کردیم بتواند ایده­های جذابی را برای فصل زمستان به شما بدهد.

نویسنده: سارا اقبالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha