جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 333403

سلامت نیوز : داشتن شکم صاف و تخت یکی از رموز اصلی اندامی زیبا و متناسب است. در این مقاله به شما 5 راه ساده برای داشتن شکم صاف را معرفی می کنیم.

5 راه ساده برای داشتن  یک شکم صاف

به گزارش سلامت نیوز  به نقل از سیمرغ، بسیاری از مردم در پی یک شکم صاف وزیبا هستند. خواسته ای که به دشواری به آن دست پیدا می کنند. در زیر 5 راه حل برای رسیدن به این رویا ارائه خواهیم کرد.

شکم صاف با نوشیدن آب فراوان

نوشیدن آب فواید بسیاری برای بدن شما دارد.آب علاوه براینکه سموم بدن شما را دفع می کند منجر به افزایش سوخت وساز بدن شما می شود. شما با اضافه کردن چند قطره آبلیمو یا برش های لیمو و نعناع به این امر مهم دست یابید.

شکم صاف با پیاده روی

پیاده روی ورزشی است که باید به طور مرتب انجام شود.اگرهر روز صبح به مدت 20 دقیقه پیاده روی کنید هم سوخت و ساز بدنتان افزایش می یابد هم در طول روز پر انرژی تر خواهید شد.

شکم صاف با مصرف وعده های غذایی بیشتر

توصیه ی ما خوردن 6 وعده غذایی در روز است.وعده های خود را کوچکتر کنید این به شما کمک می کند که کالری بیشتری بسوزانید و انرژی را به صورت چربی ذخیره نکنید.

شکم صاف با مصرف شیر کم چرب

محدود کردن خوردن چربی در تمام مواد غذایی بسیار مهم است .بهتر است شیر کم چرب را به صورت منظم در برنامه ی غذایی خود بگنجانید

شکم صاف با مصرف پروتئین

پروتئین ها یی با کیفیت بالا می تواند به ساخت توده ی عضلانی سالم بدن شما کمک کنند.که این خود منجر به تقویت سوزاندن چربی ها می شود.سعی کنید گوشت بدون چربی ،سینه ی مرغ،بوقلمون، ماهی و آجیل را به برنامه ی غذایی خود اضافه کنید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha