سلامت نیوز : کدام آزمایشگاه برای انجام تست hpv بهتر است؟ تست hpv یکی از آزمایشات بسیار مهم برای آن دسته از بانوان می‌باشد که به تشخیص متخصص می‌بایست انجام دهند، اما لازم است برای انجام این تست یک مرکز آزمایشگاهی معتبر را پیدا کنند.

انجام تست hpv چه ضرورتی دارد؟

کدام آزمایشگاه برای انجام تست hpv بهتر است؟ تست hpv یکی از آزمایشات بسیار مهم برای آن دسته از بانوان می‌باشد که به تشخیص متخصص می‌بایست انجام دهند، اما لازم است برای انجام این تست یک مرکز آزمایشگاهی معتبر را پیدا کنند. نتیجه و جوابیه این نوع تست برای تشخیص درست پزشک متخصص بسیار بسیار مهم می‌باشد، به همین دلیل می‌بایست در انتخاب بهترین آزمایشگاه‌ها دقت بالایی به خرج داده شود. به عبارت دیگر از آنجا که تست hpv سلامت یا ناسالم بودن بیمار را مشخص کرده و شیوه درمان را تعیین می‌نماید، لازم است در صورت دستور پزشک در بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی انجام شود. برای آشنایی با تخصصی‌ترین مرکز آزمایشگاهی ادامه‌ی این مطلب را با دقت دنبال کنید.

انجام تست hpv چه ضرورتی دارد؟

همه چیز درباره تست hpv

این نوع تست که عموماً برای بانوان و آقایان تجویز می‌شود، برای تشخیص نوعی عفونت ویروسی به نام زگیل تناسلی انجام می‌شود. کلیه‌ی متخصصان زنان و زایمان برای تشخیص بیماری‌های مربوط به نواحی تناسلی و دهانه رحم بانوان تست پاپسمیر و پس از آن تست hpv را ضروری می‌دانند. لازم به ذکر است که زگیل تناسلی نوعی بیماری عفونی است که از طریق روابط جنسی انتقال می‌یابد و مشاهده نشانه‌های آن توسط متخصص نیز در بسیاری از موارد به راحتی امکان پذیر نیست. به همین جعت دکتر متخصص پس از معاینه بالینی دستور انجام آزمایش پاپیلوم شناسی را خواهد داد. پاپیلوم که نام تخصصی این ویروس عفونی می‌باشد، ممکن است برای نواحی مختلفی از بدن به وجود بیاید، اما تست‌های hpv برای تشخیص نوع زگیل در نواحی تناسلی انجام خواهد شد. طبیعتاً اولین و مهم‌ترین سوال ذهنی شما پس از مطالعه‌ی مطلب فوق این است که نشانه‌های زگیل تناسلی چیست؟ پاسخ این سوال بسیار حیاتی بوده و در ادامه به تفصیل بیان خواهد شد.

زگیل تناسلی چه نشانه‌هایی دارد؟

بر اساس تحقیقات به عمل آمده، آن دسته از افراد که با بیش از یک نفر همخوابی دارند، افراد دارای ضعف سیستم ایمنی و.. بیش از سایر افراد در معرض خطر ابتلا به زگیل تناسلی هستند. با این وجود برای تمامی بانوان و آقایان آگاهی داشتن درباره نشانه‌های این بیماری عفونی لازم و ضروری محسوب می‌شود. بروز نشانه‌های این بیماری عفونی و اقدام به انجام تست hpv ممکن است بین چند هفته یا حتی چند سال به طول بیانجامد، به همین جهت این چکاپ‌های منظم توسط متخصص است که می‌تواند مانع حاد شدن وضعیت بیماری شود. به طور کلی برخی از اصلی‌ترین این نشانه‌ها در مردان و زنان به شرح زیر می‌باشد:

  1. به وجود آمدن برآمدگی یا گوشت اضافه داخل یا روی آلت تناسلی و حتی مقعد از جمله مهم‌ترین این نشانه‌ها به شمار می‌رود.
  2. بروز خارش و حساسیت از جمله دیگر نشانه‌های ظاهری زگیل تناسلی به شمار می‌رود.
  3. زگیل برای آقایان روی نوک آلت تناسلی بروز پیدا کرده و برای بانوان در گردن رحم و واژن و مقعد بروز پیدا خواهد کرد.

با توجه به اینکه این بیماری عفونی با درد همراه نمی‌باشد، تنها راهکار تخصصی تشخیص انجام تست hpv بوده و می‌بایست با دستور متخصص انجام شود. بدون تردید انجام به موقع تست راه درمان را ساده‌تر کرده و با سرعت بیشتری می‌توان این عارضه عفونی را رفع کرد. البته ناگفته نماند که توصیه پزشکان مبنی بر رعایت اصول بهداشتی حین رابطه جنسی و استفاده از لوازم مراقبت جنسی نظیر کاندوم بسیا بسیار بر جلوگیری از ابتلا به زگیل تناسلی موثر خواهد بود. بنابراین چنانچه روابط کنترل شده وجود نداشته باشد، برای درمان تخصصی این بیماری عفونی آلت تناسلی می‌بایست نسبت انجام آزمایش hpv حساس بوده و آن را پشت گوش نیندازید.

انجام تست hpv چه ضرورتی دارد؟

هزینه آزمایش hpv چقدر است؟

اطلاع یافتن از هزینه‌های آزمایشگاهی برای تمامی افراد پیش از انجام تست حائز اهمیت می‌باشد، چراکه امروزه بسیاری از هزینه‌های درمانی با افزایش قیمت همراه شده است. برای اطلاع یافتن می‌بایست در ابتدا آزمایشگاه پاتوبیولوژی مربوطه را پیدا کنید و برای استعلام قیمت از پرسنل آن مجموعه اقدام نمائید. جای نگرانی بابت هزینه‌های آزمایش وجود نخواهد داشت، اگر یک آزمایشگاه تخصصی و طرف قرارداد با شرکت‌های بیمه را پیدا کنید. به علاوه اگر مرکز آزمایشگاهی به صورت قانونی در حال فعالیت باشد، هزینه‌های نامتعارف برای انجام تست دریافت نخواهد کرد.

بهترین آزمایشگاه را انتخاب کنید!

بهترین مرکز آزمایشگاهی علاوه بر اینکه به صورت قانونی و با مجوز رسمی فعالیت می‌کند، از متخصصین و پرسنل مجربی برخوردار است که نتایج بررسی‌های ایشان کاملاً مورد اطمینان می‌باشد. از آنجا که با تشخیص درست در تست hpv می‌توان از بیماری‌های خطرناکی مثل سرطان دهانه رحم جلوگیری کرد، می‌بایست بررسی‌ها به صورت اصولی و دقیق صورت بپذیرد. به همین جهت عموم آزمایشگاه‌های معتبر از ویژگی‌های زیر برخوردار می‌باشند:

  • به کارگیری پزشکان و پرسنل مجرب
  • تجهیزات کامل آزمایشگاهی برای بررسی‌های دقیق
  • تمیز بودن مکان نمونه گیری
  • جواب دهی سریع و به موقع

پس با توجه به موارد فوق بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی را برای انجام تست تخصصی خود انتخاب کنید تا از جواب دریافتی اطمینان داشته و به موقع نسبت به درمان مشکلات خود اقدام نمائید.

تخصصی‌ترین مرکز آزمایشگاهی در تهران

از جمله برجسته‌ترین و بهترین مراکز آزمایشگاهی در تهران مرکز تخصصی عماد است که با خدمات ویژه‌ای که ارائه می‌دهد، به راحتی توانسته است رضایت پزشکان و مراجعه کنندگان را جلب نماید. این مجموعه با بیمه‌های مختلف کشور طرف قرارداد می‌باشد تا بیماران برای پرداخت هزینه‌های تست hpv ودیگر آزمایشات تخصصی استرس زیادی نداشته باشند. در این مرکز کلیه‌ی آزمایشات تخصصی از جمله تست اعتیاد، تست یائسگی، تست کرونا و... نیز انجام شده و خدمات رسانی به صورت همه روزه خواهد بود.

انجام تست hpv چه ضرورتی دارد؟

مرکز تخصصی عماد دارای یک وبسایت به نشانی http://emadlab.com می‌باشد که منبع موثقی برای افزایش اطلاعات درباره انواع تست و آزمایش به شمار می‌رود. افزون بر این با ورود به سایت می‌توانید به صورت غیرحضوری با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. لازم به ذکر است که در این سایت نظرات مراجعه کنندگان به آزمایشگاه درج شده که موجب جلب اطمینان افراد بیشتری خواهد شد. بنابراین با اطمینان خاطر برای انجام تست hpv به آزمایشگاه عماد مراجعه کنید تا به موقع برای درمان خود اقدام کرده باشید. با کمک این تیم تخصصی به راحتی می‌توانید به سلامتی خود اهمیت داده و خود را به خطر نیندازید، بنابراین از آنجا که سلامتی نعمت گرانبهایی محسوب می‌شود، آشنایی با مرکز تخصصی عماد کمک شایان توجهی به تهرانی‌های عزیز خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha