سلامت نیوز: پسری که با ترفندی شیطانی، دختر جوان را پس از تبلیغات ماساژدرمانی در فضای مجازی به سالن آرایشگاه زنانه کشانده و هدف آزار وحشیانه قرار داده بود، در حالی روانه زندان شد که با گذشت حدود یک هفته از این ماجرای تلخ، هنوز این دختر جوان در بیمارستان بستری است و حال وخیمی دارد.

تجاوز به یک دختر در مشهد به بهانه ماساژدرمانی

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه «خراسان» در ادامه نوشت: این حادثه تاسف‌بار ششم دی در یک آرایشگاه زنانه هنگامی رخ داد که دختر جوانی پس از جست‌وجو در فضای اینستاگرام با تبلیغات ماساژدرمانی در آرایشگاه زنانه روبه‌رو شد.

دختر ۱۹ ساله که در پی یافتن درمانی برای رفع چروک یا کبودی زیرچشم بود با شماره ثبت‌شده در آگهی تبلیغاتی تماس گرفت اما پاسخگوی آنسوی خط پسر جوانی بود که در فضای مجازی تله کثیفی پهن کرده بود تا با ترفندی شیطانی، دختران جوان را به دام اندازد. طولی نکشید که پسر جوان به حضور مادرش در سالن آرایشگاه اشاره کرد و به «ع» اطمینان داد که او عمل ماساژدرمانی را در یک سالن آرایشگاه زنانه انجام می‌دهد و مادرش و همکار خانم نیز در آن مکان مشغول کارند!

پس از این مکالمه تلفنی کوتاه، قرار ماساژدرمانی گذاشته شد و این دختر روز بعد به بلوار صیاد شیرازی مشهد رفت تا سالن آرایشگاه مذکور را پیدا کند.

چند دقیقه بعد، او زنگ سالن زیبایی را به صدا درآورد و داخل آرایشگاه شد. همه چیز عجیب به نظر می‌رسید. هیچ خبری از متصدیان یا مشتریان آرایشگاه نبود. فضای سکوت، موجی از دلهره و نگرانی را ایجاد کرد. دختر جوان که اضطراب و استرس وجودش را فراگرفته بود ناگهان با پسر ۲۷ ساله‌ای روبه رو شد که خود را «م» معرفی می‌کرد. پسر جوان در یک لحظه در سالن زیبایی را قفل کرد و به سوی دختر ۱۹ ساله آمد. حالا  دیگر دختر جوان فهمیده بود که در یک تله شیطانی افتاده است. از شدت ترس به خود می‌لرزید و به اطراف می‌نگریست تا راه فراری بیابد ولی دیگر دیر شده بود و فریادهایش را هم کسی نمی‌شنید. او در چنگ شیطان اینترنتی دست و پا می‌زد تا خود را از تعرض برهاند ولی جوان شیطان‌صفت رهایش نمی‌کرد تا اینکه بالاخره، مورد آزار و اذیت وحشیانه قرار گرفت و با حالتی زننده، راهی منزلشان شد.

او از شدت شرم نمی‌توانست چیزی به مادرش بگوید اما ناگهان بیهوش روی زمین افتاد و به حالت اغماء رفت. اعضای خانواده دختر که هنوز از وقوع حادثه وحشتناک، اطلاعی نداشتند سراسیمه او را به بیمارستان رساندند. حال دختر جوان هر لحظه رو به وخامت می‌گذاشت که کادر درمانی وارد عمل شدند و او را بستری کردند اما آنچه پزشکان بیان می‌کردند برای خانواده «ع» باورپذیر نبود!

دختر ۱۹ ساله وضعیت وخیمی داشت و نمی‌توانست کلامی بر زبان بیاورد. مادر این دختر با شنیدن حادثه آزار و اذیت، گویی دنیا روی سرش ویران شد. اشک‌هایش سرازیر بود و حیران و نگران به این سو و آن سو می‌دوید تا شاید دخترش را از این وضعیت خطرناک نجات دهد.

در پی وقوع این حادثه تاسف‌بار، ماجرا به پلیس گزارش شد و پرونده در دایره جرایم مهم پلیس آگاهی خراسان مورد رسیدگی قرار گرفت.

با صدور دستوری از سوی سرهنگ کارآگاه جواد شفیع‌زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی، گروهی از کارآگاهان با نظارت مستقیم سرهنگ کارآگاه سلطانیان رئیس اداره جنایی وارد عمل شدند و به تحقیق درباره این حادثه شیطانی پرداختند.

با لورفتن ماجرای تبلیغات  ماساژدرمانی در فضای اینستاگرام، هویت «م» - جوان متهم به آزار دختر جوان - برای پلیس آشکار شد و از سوی دیگر با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، این پرونده به طور مستقیم به شعبه یکم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد و زیر نظر قضات با تجربه دادگاه کیفری زیر ذره‌بین قضاوت قرار گرفت.

کارآگاهان با صدور دستوری ویژه از سوی قاضی صبوری نسب عملیات ردزنی «م» را آغاز کردند و او را در یک عملیات غافلگیرانه به دام انداختند.

این متهم پس از اعتراف به کشاندن دختر جوان به آرایشگاه زنانه با ترفند ماساژدرمانی، با صدور قرار قانونی از سوی دادگاه روانه زندان شد تا تحقیقات بیشتری برای کشف زوایای پنهان این پرونده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha