سلامت نیوز: مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت تا پایان سال جاری همه هزینه‌های درمان ناباروری را پرداخت می‌کند و زوجین می‌توانند با ارائه فاکتور نسبت به دریافت هزینه‌های پرداختی از ابتدای سال نیز اقدام کنند.

سازمان بیمه سلامت هزینه درمان ناباروری را پرداخت می‌کند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، محمد مهدی ناصحی افزود: ارائه خدمات ناباروری از سال گذشته در قانون بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده و برای امسال ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این خدمات در نظر گرفته شد.

به گزارش سازمان بیمه سلامت کشور،وی اظهار داشت: از دو ماه پیش تاکنون بیمه سلامت به صورت فعال با مراکز ارائه دهنده خدمت درخصوص درمان زوجین نابارور قرارداد جدید منعقد کرده یا قراردادهای گذشته مجدد تمدید شده، از این رو درصد بالایی از این خدمات تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد.

ناصحی با بیان اینکه هزینه‌های درمان ناباروری تا سه نوبت در سال پرداخت می شود، تصریح کرد: بیمه سلامت تا پایان سال جاری همه هزینه‌ها را پرداخت می‌کند و زوجین می‌توانند با ارائه فاکتور نسبت به دریافت هزینه‌های پرداختی از ابتدای سال نیز اقدام کنند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: اطلاع رسانی کافی در این زمینه انجام شده و این فرصت برای همکاری مراکز درمانی دولتی و خصوصی با سازمان بیمه سلامت در درمان ناباروری فراهم است، از این رو هیچ نگرانی وجود نداشته و بیمه سلامت از همه ظرفیت خود برای ارائه خدمات با کیفیت به زوجین نابارور استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار ۴.۵ میلیون زوج نابارور در کشور زندگی می‌کنند که عمده این افراد در تهران خدمات را دریافت می‌کنند، بیمه سلامت و سازمان تامین اجتماعی با توجه به استانداردهای تعریف شده خدمات را ارائه می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha