سلامت نیوز: اخیرا خبری مبنی بر حمله به یک متخصص رادیولوژی خانم در سراوان منتشر شده و گویا حمله کنندگان قصد ربودن این خانم دکتر را داشته اند اما به دلیل مقاومت این متخصص، وی از سوی حمله کنندگان با چاقو مضروب می شود.

حمله با سلاح سرد به یک پزشک در سراوان / رییس نظام پزشکی سراوان: از مصاحبه معذوریم !

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز، بنا بر اخبار رسیده این پزشک خانم در بیمارستان سراوان بستری است و در حال حاضر حال وی خوب است.

برای پیگیری وضعیت این متخصص و دلیل حمله به وی با دکتر احمد سپاهیان رییس نظام پزشکی سراوان تماس گرفتیم که وی ضمن خودداری از مصاحبه با بیان اینکه« قرار بر این بوده که این خبر فعلا محرمانه بماند و قرار نبوده خبر آن منتشر شود.» گفت:«باید به یک جایی درخصوص جوانب این موضوع برسیم تا جزئیات را در اختیار شما قرار دهیم.»  


وی در پاسخ به اینکه آیا خبر حمله به این متخصص را تایید می کنید، گفت:« به آن شکلی که شما می گویید تایید نمی کنیم.در حال حاضر از دادن اطلاعات معذورم. در حال بررسی این مسئله هستیم باید موضوع به یک جایی برسیم که قابل انتشار باشد بعد از آن حتما اطلاعات را در اختیار شما می گذاریم.»


لازم به ذکر است طبق اخبار رسیده به دست خبرنگار سلامت نیوز، این حادثه جنبه زورگیری داشته و ارتباطی به نارضایتی بیمار یا همراهان بیمار نداشته است.

گفتنی است، با وجودی که این خبر در تمام شبکه های اجتماعی منتشر شده و به گونه های مختلفی هم روایت شده است ولی رییس نظام پزشکی سراوان همچنان اصرار بر این دارد که این مسئله محرمانه است. البته قطعا موضوع از سوی نهادهای انتظامی و امنیتی در حال بررسی و رسیدگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha